skadet korsbånd
Fra : Tina Gerner Jensen

Dato : 28-05-03 17:44

Hej igen

Så er der jubel i det lille hjem idag, vores dejlige lab simba var som
tidligere skrevet så uheldig at rive sit korsbånd over, og måtte igennem en
stor operation for at få sat et kunstig korsbånd i, og vi havde hørt mange
skræk historie om hvor lang tid det tog for ham at komme over ( også mange
gode historier her inde fra), men simba fik fjernet tråde igår og det går
bare så godt han både går og løber som om der aldrig har været noget i
vejen, så vi er jo bare glade, og det var vi nød til at dele med jer.

MVH
Tina og Simba

Fra : Smat

Dato : 28-05-03 17:45

"Tina Gerner Jensen" <tgj@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bare så godt han både går og løber som om der aldrig har været noget i
> vejen, så vi er jo bare glade, og det var vi nød til at dele med jer.

Jeg kan godt forstå i jubler, det er vel nok dejligt.