Ping program til OS X ?
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 28-05-03 17:10

Det indbyggede ping program i OS X er desværre ikke meget værd, så
findes der er værktøj, som kan scanne fra en IP adresse til en anden og
ikke kun en af gangen som i OS X ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jonas Voss

Dato : 28-05-03 17:22

> Det indbyggede ping program i OS X er desværre ikke meget værd, så
> findes der er værktøj, som kan scanne fra en IP adresse til en anden og
> ikke kun en af gangen som i OS X ?

<http://www.insecure.org/nmap/>

   It's just a job. Grass grows, birds fly,
   waves pound the sand. I beat people up. - Muhammed Ali, 1977.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 28-05-03 18:19

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> <http://www.insecure.org/nmap/>

Det skal være GUI

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Steen Larsen

Dato : 28-05-03 19:28

In article <1fvoobl.1bbo23o17eaujqN%jesper@gylling.net>, [2900] Jesper Haaber Gylling wrote:

> Det skal være GUI

Der er netop frigivet en gui til nmap som hedder XNmap.

Fra : David Blangstrup

Dato : 28-05-03 22:55

> Det skal være GUI

Jeg har lige set en GUI GUI til nmap på MacUpdate. Prøv at søg der - på
nmap

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Bitbucket

Dato : 29-05-03 11:09

> Det skal være GUI

http://www.faktory.org/m/software/nmap/
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 28-05-03 19:49

Jonas Voss <voss@null.dk> writes:

> <http://www.insecure.org/nmap/>

"Wellcome .. to the real world" Jeg skal se den i morgen.

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : Jonas Voss

Dato : 29-05-03 08:41

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> "Wellcome .. to the real world" Jeg skal se den i morgen.

Bæst. (:

   "The ability to enslave a planet is insignificant
   next to the power of the Macintosh" -- Darth Vader

Fra : Michael Holm

Dato : 29-05-03 09:26

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Bæst. (:
jeg så den igår

Is there a spoon, is there a film after the credits ?

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 29-05-03 09:59

kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com (Michael Holm) writes:

> jeg så den igår

Benærkede du, at stadig bruger IPv4 i fremtiden?

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: 27. september 2003.

Fra : Michael Holm

Dato : 29-05-03 11:15

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Benærkede du, at stadig bruger IPv4 i fremtiden?
>
> -j
Jeg så at Trinity "ssh"ede inde da hun skulle lamme nødforsyningen
så du traileren efter de 3 kilometer lange rulleteksterne ?

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 29-05-03 11:31

kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com (Michael Holm) writes:

> Jeg så at Trinity "ssh"ede inde da hun skulle lamme nødforsyningen
> så du traileren efter de 3 kilometer lange rulleteksterne ?

Nej, skal først se den i afen, men har hørt om Trinitys nmap på "The
Register".

-j

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-05-03 22:22

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> Jeg så at Trinity "ssh"ede inde da hun skulle lamme nødforsyningen
> så du traileren efter de 3 kilometer lange rulleteksterne ?

Hvad er der efter rulleteksterne? Har jeg misset noget vigtigt?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 30-05-03 12:11

spam02@tdcadsl.dk (René Frej Nielsen) writes:

> Hvad er der efter rulleteksterne? Har jeg misset noget vigtigt?

Overhovedet ikke. Jeg var dybt skuffet over Matrix2. Den holder ganske
enkelt ikke - og efterfilmen for 3'eren tydede ikke på, at det ændrer
sig i den sidste.

-j

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-05-03 12:37

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Overhovedet ikke. Jeg var dybt skuffet over Matrix2. Den holder ganske
> enkelt ikke - og efterfilmen for 3'eren tydede ikke på, at det ændrer
> sig i den sidste.

Det var en trailer for 3'eren? Det ville jeg ellers godt have set...

Jeg syntes filmen var ok, men ens forventninger var selvfølgelig
tårnhøje oven på 1'eren, hvis man altså var grebet af den. Historien er
lidt langt ude i 2'eren, men effekterne er kanon. Den store kampscene og
biljagten er suverænt godt lavet!