Tilgiv mig
Fra : Smat

Dato : 28-05-03 14:46

Dette hører ikke til her, men jeg har lige fået det hyggeligste grin og vil
så gerne have lov at dele det med jer.
http://www.dagensdyr.dk/ , klik i bunden på "Et lille sjovt link" Jeg ved
godt der kun er en hund med, men håber I denne ene gang tilgiver, synes bare
i har fortjent at grine med

Margrethe
--
http://home1.stofanet.dk/smat/

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-05-03 15:10

Hahaha... Hvor var den herlig!

Rinnie

Fra : Solvej Jensen

Dato : 28-05-03 16:01

*GGG* Har helt ondt i maven nu!!!
Solvej.

Fra : Leyna

Dato : 28-05-03 20:15

On Wed, 28 May 2003 15:46:28 +0200, "Smat" <smat"fjernes"@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>godt der kun er en hund med, men håber I denne ene gang tilgiver, synes bare

Den havde nær taget livet af min mand!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Ann K

Dato : 28-05-03 22:10

Hejsa.
Har naturligvis sendt linket til kattegruppen!!!
Hvorfor er det kun hunde"folket", der skal have et godt grin?

Mvh Ann - der faktisk kan genkende nogle af situationerne... og så siger man
at katte er elegante *hhmmm*

Fra : Smat

Dato : 28-05-03 22:22

> [...]
> Hvorfor er det kun hunde"folket", der skal have et godt grin?
>

> Mvh Ann - der faktisk kan genkende nogle af situationerne... og så siger

Alletides ville selv have gjort det

Fra : x Vuf x

Dato : 29-05-03 12:21

> [...]

>godt der kun er en hund med, men håber I denne ene gang tilgiver, synes bare

Hihihi...Den var go'!

--
Mvh Sonja P. sonpet@***pc.dk http://www.sonpet.dk

En computer og en kat har begge en del hemmeligheder,
de ikke deler med andre.

Fra : Winther

Dato : 29-05-03 13:39

"Smat" <smat"fjernes"@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Dette hører ikke til her, men jeg har lige fået det hyggeligste grin og
vil
> h så gerne have lov at dele det med jer.

Her hjemme har jeg altid en diskussion med min søn, nemlig om det er mine
hunde eller hans kat der er dummest og grimmest, så det var jo lige vand på
min mølle

Vh. Winther

Fra : Klaus G.

Dato : 29-05-03 17:14

> Her hjemme har jeg altid en diskussion med min søn, nemlig om det er mine
> hunde eller hans kat der er dummest og grimmest, så det var jo lige vand

> min mølle

Jeg kan ellers en sjov historie som ikke giver vand til din mølle, men den
tror jeg nok ikke du vil bryde dig om :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Winther

Dato : 30-05-03 08:40

> [...]
> >

> Jeg kan ellers en sjov historie som ikke giver vand til din mølle, men den
> tror jeg nok ikke du vil bryde dig om :)

Er den sjov, så kom bare med den...

Vh. Winther

Fra : Winther

Dato : 30-05-03 21:41

"Winther" <falk-petersen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hunde eller hans kat der er dummest og grimmest, så det var jo lige vand

Se billede i binær, dum kat, man kan jo ligefrem se det

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-05-03 15:10

> [...]
> http://www.dagensdyr.dk/ , klik i bunden på "Et lille sjovt link" Jeg ved
> godt der kun er en hund med, men håber I denne ene gang tilgiver, synes

Hej Margrethe

Det var ikke pænt gjort, nu har du helt spoleret mit dårlige humør

M.V.H.....Benny..

Fra : Smat

Dato : 31-05-03 12:12

> Hej Margrethe
>
> Det var ikke pænt gjort, nu har du helt spoleret mit dårlige humør
>
> M.V.H.....Benny..

Hævnen er sød Det har du tildligere gjort ved mig, så det var åbenbart
min gengæld

Margrethe

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-06-03 23:45

> Hævnen er sød Det har du tildligere gjort ved mig, så det var åbenbart
> min gengæld
>
> Margrethe

Aha, så fik jeg afsløret dig. Du er hævngerrig

M.V.H.....Benny..