Ny Metallica sang på P3...
Fra : ChriZ

Dato : 28-05-03 14:39

Er St. Anger et eller andet kikset forsøg på at vende tilbage til
rødderne... ??!!

Lidt speedmetal og moderne metal blandet sammen med en Hetfield, der
tydeligvis ikke kan synge! :-/

--
Venlig hilsen
Christian

- Hvem er Åge...?
www.hvemeraage.tk

Fra : Michael Petersen

Dato : 28-05-03 15:07

"ChriZ" <cns@INGENosterbo-net.dk> mumbled something in news:bb2e2m$pes$1
@news.net.uni-c.dk:

> Er St. Anger et eller andet kikset forsøg på at vende tilbage til
> rødderne... ??!!
>
> Lidt speedmetal og moderne metal blandet sammen med en Hetfield, der
> tydeligvis ikke kan synge! :-/

jeg synes absolut det er en klasse sang.
De har tydeligvis hentet inspiration tilbage ved rødderne men har også
bragt noget nyt med ind (jeg synes jeg aner en snert af nu-metal i
st.anger)

Hetfield at absolut ikke nogen sangfulg men hans vokal er nu engang den
måde metallica skal lyde.
Jeg synes dog der mangler Jason backingvokal men min ikke Rob kan snerre
lidt også !

Alt ialt synes jeg den er et frisk pust i forhold til load/reload/black
album.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : C. Lassen

Dato : 28-05-03 16:46

Hej med jer.

Jeg har hørt Metallica siden 1987 og er stadig det man kunne kalde fan.
Men jeg blev alligevel lidt skuffet da jeg hørte St. Anger. Hetfield har
ikke just fået en bedre stemme med årene, og Lars U, ligner stadig en lille
drengerøv.
Men INGEN tvivl om jeg vil købe (ikke noget med noget MP3 lort her) St.
Anger.
Man skal jo støtte de stakkels fattige hårdtarbejdende musikere...

Og hvad med Rammstein? Nogen der har nogen nyheder fra dem?

Megaforce

Fra : Mads Breddam

Dato : 28-05-03 16:51

> Man skal jo støtte de stakkels fattige hårdtarbejdende musikere...

Ja, Lars Ulrich er så fattig han fornylig solgte 4 Asger Jorn malerier for
en lille 100 mio. kroneseddel, - eller sådan et eller andet.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"En side er kun god når du vender den og der bag den ligger livet, som
presser på og bringer uorden i alle bogens sider." Italo Calvino i "Ridderen
der ikke eksisterede".

Fra : / / dentro / /

Dato : 28-05-03 19:34

"Mads Breddam" <breddam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

| Ja, Lars Ulrich er så fattig han fornylig solgte 4 Asger Jorn malerier for
| en lille 100 mio. kroneseddel, - eller sådan et eller andet.

Sådan må du altså ikke snakke om de kendte. De har jo så mange udgifter, så
de er slet ikke så rige som folk går og tror.

.....nååh, hvor er det synd, hvis de ikke har råd til deres sjette ferrari.
:)

/ / dentro / /

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 28-05-03 17:12

"C. Lassen" <tubeaudio@vip.cybercity.dk> wrote in message

SNIIIIP!!!

>og Lars U, ligner stadig en lille
> drengerøv.

Det er jo det der er så fedt!! Han øver sig dog på at se bad ud i videoen.

--
Med Venlig Hilsen

Morten Holberg Nielsen
-In an interstellar buuuuuurst im baaack to save the uuuuuniiveeerseeeeee!

Fra : Loom

Dato : 09-09-03 23:19

"C. Lassen" skrev d. 28-05-03 16:46 dette indlæg :
> [...]
> Man skal jo støtte de stakkels fattige hårdtarbejdende musikere...
>
> Og hvad med Rammstein? Nogen der har nogen nyheder fra dem?

år.
Men der kommer jo en DVD til efterår - kan ikke huske datoen, men den er
blevet nævnt.

http://www.kandu.dk/

Fra : Nic

Dato : 10-09-03 01:00

> http://www.kandu.dk/

Ja. Den side kunne vi ikke leve uden...
(ironi STÆRKT anvendt)

Fra : Martin Helbo

Dato : 28-05-03 19:57

> [...]
> rødderne... ??!!
>
> Lidt speedmetal og moderne metal blandet sammen med en Hetfield, der

Jeg synes at det tegner til at blive et kanon album.
Jeg var dog også lidt skuffet over Hetfields vokal, da jeg synes at han er
blevet meget bedre med årene.
Ved MTV Icon lød han i hvert fald til at være i topform!

Men ingen tvivl om at st. anger skal få en plads på min cd-hylde. Jeg skal
nok være der, når der er midnatsrelease i Music (Århus) og til DVD visningen
i voxhall!

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Rapper

Dato : 13-06-03 01:52

"Martin Helbo" <helbo@REMOVEthedude.dk> wrote in message

> Jeg var dog også lidt skuffet over Hetfields vokal, da jeg synes at han er
> blevet meget bedre med årene.

Samme her.

Synes egentlig der at gået lidt for meget "System of a Down"-stil i St.
Anger. Jeg håber i hvert fald at det ikke kun går op i det album til
Roskilde

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619