Reboot af computer under 3D-spil??
Fra : Jesper Hansen

Dato : 28-05-03 13:57

Hej NG!

Når jeg spiller 3D-spil (GTA3 eller Delta Force Black Hawk Down) "låser" min
computer sig i ca 15 sek, hvorefter den rebooter. Det gør den stort set
altid når jeg spiller de 2 førnævnte spil, men det er forskelligt hvornår
den gør det. Det kan være efter 2 min, eller efter 45 min...

Den har sjovt nok aldrig problemer med at køre MOH Spearhead??

Jeg har prøvet 3-4 Nvidia drivere, men det hjælper ikke, kan nogle hjælpe
mig?

Min computer er sådan en:
PalitDaytona GeForce 3 Ti200 m. 128 DDR-Ram
1,8 GHz Athlon
256 Mb Ram

Med venlig hilsen Jesper Hansen

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 28-05-03 18:29

> [...]
> mig?
>
> Min computer er sådan en:
> PalitDaytona GeForce 3 Ti200 m. 128 DDR-Ram

Det lyder som et varmeproblem. Prøv at lade kabinettet stå åbent når du
kører spillene, og se hvad der sker. Hjælper det, skal du nok kigge lidt på
udluftningen i kabinettet.

Fra : Simon...

Dato : 29-05-03 07:58

> Det lyder som et varmeproblem. Prøv at lade kabinettet stå åbent når du
> kører spillene, og se hvad der sker. Hjælper det, skal du nok kigge lidt

> udluftningen i kabinettet.

helt enig, evt sætte en 80mm til at pege på dit grafikkort.
mvh.Simon

Fra : Jesper Hansen

Dato : 29-05-03 16:08

Kan det have betydning at jeg ikke har installeret XP Service Pack 1??

Fra : Aardvark

Dato : 29-05-03 22:05

"Jesper Hansen" <tjahvadkandetvaere@oncable.dk> wrote in

> Kan det have betydning at jeg ikke har installeret XP Service Pack 1??
>

> "Jesper Hansen" <tjahvadkandetvaere@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> min

Lyder for mig, som om den bliver for varm...men ved dog ikke om det er
tilfældet ?!?

/Aardvark

Fra : Jesper Hansen

Dato : 29-05-03 23:26

Jo, måske... Men det ved jeg ikke noget om!!

Fra : Michael Petersen

Dato : 30-05-03 10:00

Aardvark <AardvarkREMOVE@mail.sonofon.dk> mumbled something in

> Lyder for mig, som om den bliver for varm...men ved dog ikke om det er
> tilfældet ?!?
>
> /Aardvark

eller får for lidt strøm... hvor stor PSU sidder der i maskinen ?

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : MaRk

Dato : 31-05-03 10:26

> Min computer er sådan en:
> PalitDaytona GeForce 3 Ti200 m. 128 DDR-Ram
> 1,8 GHz Athlon
> 256 Mb Ram

Hvilket bundkort og hvilken type ram?? (ddr eller sd)

Mvh
Mark