Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
6i1 kortlæser fra Netto
Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 28-05-03 11:46

Købte den i går, men den vil kun læse CF-kort - ikke MMC kort under XP SP1.
Nogen der oplever det samme eller har jeg bare fået en defekt ?
Har en MMC-kortlæser, der sagtens kan læse dette kort - kortet er altså OK
på samme pc.

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 28-05-03 19:27

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig selvom jeg også har købt læseren. Jeg bruger Smartmedia kort og de bliver læst perfekt under Win2000!

Mvh
Jørgen

Fra : Sp@cey

Dato : 29-05-03 11:13

"Jørgen Jacobsen" <jabber@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
Desværre kan jeg ikke hjælpe dig selvom jeg også har købt læseren. Jeg
bruger Smartmedia kort og de bliver læst perfekt under Win2000!

Hvad er så ideen med dit indlæg?
Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 29-05-03 12:01

On Thu, 29 May 2003 12:12:50 +0200, "Sp@cey" <Email???> wrote:

>Hvad er så ideen med dit indlæg?

At fortælle at det virker for ham og at svaret muligvis er at modellen
er defekt?

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 28-05-03 21:35

Jeg købte min i går og jeg bruger CF-kort og det fungerer perfekt, så
desværre ingen hjælp herfra.

Mon ikke du skulle returnere/bytte den ?

Mvh Tommy

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 28-05-03 22:35

"Tommy Hansen" <kth@sport.dk> wrote in message
> Jeg købte min i går og jeg bruger CF-kort og det fungerer perfekt, så
> desværre ingen hjælp herfra.
>
> Mon ikke du skulle returnere/bytte den ?
>
> Mvh Tommy

Tjo - bare det var så let; måtte returnere den da de ikke havde flere i den
første Netto. En rundtur her på amager gav bid, allederede i 4. forsøg.
Problemet er bare at den heller ikke kan læse MMC kort. Og det undrer mig
lidt at de kalder det for MMS på kortlæseren.
Og Hama's tyske hjemmeside, de henviser til, har kun et tomt link vedr.
XP.....
Så nu ved jeg snart ikke rigtigt :o/

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....

Fra : Dennis

Dato : 29-05-03 19:23

Jeg bruger den gamle win'98 og mit kamera gemmer i .IMG format, og jeg kan
ikke finde noget program der kan konvertere eller genkende formatet.
Er der nogen der kan løse dette?
Har søgt flere steder, men uden held

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-05-03 21:40

http://www.filext.com/detaillist.php?extdetail=img

http://www.jamnart.com/xtraverter-formats.htm

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-05-03 21:42

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> http://www.filext.com/detaillist.php?extdetail=img