Endelig! Konvertering fra 'PICT' til 'JPEG~
Fra : Erling Hansen

Dato : 28-05-03 09:56

Hej. Efter mange forsøg har jeg endelig fundet ud af at konvertere
PICT-filer fra AppleWorks til JPEG, så jeg kan maile dem til andre -
også WIN-misbrugere.
Hvis nogen er interesseret giver jeg gerne opskriften her.

--
med venlig hilsen
Erling Hansen

http://www.erlinghansen.dk/

Fra : Bitbucket

Dato : 28-05-03 22:33

Erling Hansen <erling.korsoer@mail.dk> wrote:

> [...]
> også WIN-misbrugere.
> Hvis nogen er interesseret giver jeg gerne opskriften her.

Jeg bruger GraphicConverter. Preview (Billedfremviser) kan også bruges.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Robert J. Widenmann

Dato : 30-05-03 01:30

Bitbucket <bitbucket@devnull.invalid> wrote:

> Jeg bruger GraphicConverter. Preview (Billedfremviser) kan også bruges.

MacLink kan også gøre det.
--
MVH, Bob
To reply by email, substitute maribob for merrybob.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-05-03 10:58

> [...]

> også WIN-misbrugere.
> Hvis nogen er interesseret giver jeg gerne opskriften her.

http://www.lemkesoft.de/en/graphdownload.htm

Tag den engelske version.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Erling Hansen

Dato : 29-05-03 18:57

> http://www.lemkesoft.de/en/graphdownload.htm
>
> Tag den engelske version.

Jeg har en Graphic Converter liggende på HD'en, men der er sket et eller
andet med den, for når jeg prøver at åbne er den bare død.
Jeg Prøver at kikke på lemkesoft.
--
med venlig hilsen
Erling Hansen