Kontakt med COM port?
Fra : Max

Dato : 28-05-03 09:19

`Jeg har lige købt et datakabel til min telefon som kører via COM porten,
men jeg kan ikke rigtig få kontakt med skidet.

I enhedshåndtering står porten(COM1) som om den fungere som den skal, er der
noget jeg overser eller nogen stedet hvor den skal "åbnes"?

Er der evt. en måde jeg kan tjekke om den virker?

Jeg kører WinXP på en AMD XP1800

/Max

Fra : KE

Dato : 28-05-03 22:22

"Max" <maxses"ja det kan du tro@hotmail.com> wrote in message
> [...]
der
> noget jeg overser eller nogen stedet hvor den skal "åbnes"?
>
> Er der evt. en måde jeg kan tjekke om den virker?

Hej Max

Jeg havde samme problem med mit gamle bundkort (hvilket faktisk er selvsamme
grund til at jeg skiftede), men jeg hentede et lille program på cnet.com som
kunne checke forbindelsen til comporten. Jeg kan desværre ikke huske navnet,
men prøv..... måske en anden har i gruppen kender det?

KE