Tip: DLS 1 til 200,-
Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 28-05-03 08:39

Jeg har netop købt Det levende søkort i den gamle udgave til 200,- kr på
posthuset. Og det er jo en helt anden pris end det de tager for den nye.
Til den brug jeg skal bruge det til er de nyeste opdateringer ikke
nødvendige. Jeg tager det ikke med i båden alligevel. Og til ideer til ture,
planlægning, nysgerrighed over andre farvande er det fint nok til mig.
Og så er man fri for at sætte cd'en i en gang om ugen.

Erik Breum Petersen
Fjern ??? fra min mailadresse

Fra : Ole Pagh

Dato : 28-05-03 11:36

"Erik Breum Petersen" <erikbreum???@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har netop købt Det levende søkort i den gamle udgave til 200,- kr på
> posthuset. Og det er jo en helt anden pris end det de tager for den nye.

Lidt OT, men alligevel.

Det tilsvarende produkt for landkrabber: Det Levende Danmarkskort 2002 er
udgået fra KMS og føres ikke mere.
KMS udgiver ikke ny version iflg. tlf. samtale med dem i dag.
Få boghandlere har stadig et lille restoplag til typ. 400 -500 kr.

Ole Pagh

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 15-06-03 14:36

TIP TIP TIP

Det samme kan lånes på bibliotheket til Kr. 0
og så blot indtsallere det på harddisken... Tja, så er du jo osse kørende...
Jan Rasmussen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-06-03 14:59

"Jan Rasmussen" <jr@XXXvejen-net.dk> skrev i en meddelelse

> TIP TIP TIP
>
> Det samme kan lånes på bibliotheket til Kr. 0
> og så blot indtsallere det på harddisken... Tja, så er du jo osse kørende...

Ikke desto mindre er det stadig en pirat kopi..!!!!
Du er jo forpligtiget til at slette alt fra din komputer, når lånetiden
ophører.....

Claus