Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jeg er kommet frem til følgende
Fra : Kenny Jensen

Dato : 28-05-03 08:19

Jeg ved godt det er anden tråd jeg starter, men nu er jeg kommet frem til
følgende som jeg har litet her http://www.legebarnet.dk/digicam/digicam.htm

Følgende dumper nok pga.
Nikon 4300 besværlig menu, ifølge test
Olympus C-4000 størrelse.
Canon Powershot A70 lav opløsning, har ellers hørt meget godt om det.
Fujifilm FinePix S304 Lav opløsning, er ellers et lækkert kamera.

Tilbage har jeg så
Casio QVR4 som ser rigtig godt ud, men jeg har aldrig hørt om mærket.
Canon Ixus 400 Jeg har hørt meget godt om Ixus serien, men jeg har endnu
ikke haft tid til at læse nogen test om det og ved ikke hvad der er af
indstillings muligheder.

Jeg har jo kun haft mulighed for at se spec. men jeg ved jo intet om hvor
gode billeder da tager.
Hvilket kamera ville i vælge.

Mvh
Kenny

Fra : Streetteam

Dato : 28-05-03 13:39

http://www.dcresource.com/reviews/casio/qv_r4-review/

hvad med

canon powershot s400 ?
http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/s400.html

Fra : Martin K. R.

Dato : 28-05-03 13:52

"Streetteam" <Per@streetteam.dk> wrote in message
> http://www.dcresource.com/reviews/casio/qv_r4-review/
>
> hvad med
>
> canon powershot s400 ?
> http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/s400.html

PowerShot S400 er bare det amerikanske navn for Digital Ixus 400, så den er
allerede på hans liste. Men OK, han eftersøgte jo også et review af den

Martin

Fra : Kenny Jensen

Dato : 28-05-03 17:51

"Martin K. R." <mr@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> PowerShot S400 er bare det amerikanske navn for Digital Ixus 400, så den
er
> allerede på hans liste. ¨

Lige netop hvad jeg tænkte

> Men OK, han eftersøgte jo også et review af den

Hvis du klikker på billederne af kameraet så linker de til et review, men
jeg har ikke haft tid til at læse det endnu.

Mvh
Kenny

Fra : Kenny Jensen

Dato : 28-05-03 17:49

"Streetteam" <Per@streetteam.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.dcresource.com/reviews/casio/qv_r4-review/
>
> hvad med
>
> canon powershot s400 ?
> http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/s400.html

Jeg er ikke helt med på hvad det er du mener med dine links.

QVR4 takker for det nye link

S400 gik jeg ud fra var det samme som Ixus400 da jeg ikke kunne finde en
eneste test på noget der hed IXUS, mem at deres S.... passede med IXUS nr.

Mvh
Kenny

Fra : Kenny Jensen

Dato : 28-05-03 19:21

Ikke imponerende kvalitet QVR4 fremviser synes jeg
http://www.dcresource.com/reviews/casio/qv_r4-review/gallery.html

Fra : Vega

Dato : 28-05-03 19:59

> Canon Powershot A70 lav opløsning, har ellers hørt meget godt om det.
> Fujifilm FinePix S304 Lav opløsning, er ellers et lækkert kamera.

Er 3,2 MEGApixels lav?

Mvh. Vega.

Fra : Kenny Jensen

Dato : 28-05-03 20:01

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er 3,2 MEGApixels lav?

I forhold til de andre jeg har med.

Fra : Olesen

Dato : 28-05-03 20:27

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er 3,2 MEGApixels lav?

Det er standarden idag..selv de billigste ALDI apparater har ofte mere....

Problemet idag er ikke antal pixel, det er optikkens kvalitet som
oftest er årsagen til dårlige billleder...thi censoren måske tit er den
samme i flere modeller...

Fra : Vega

Dato : 28-05-03 22:18

> Det er standarden idag..selv de billigste ALDI apparater har ofte mere....

Ja, men hvilken kvalitet er det så lige billederne bliver i?

> Problemet idag er ikke antal pixel, det er optikkens kvalitet som
> oftest er årsagen til dårlige billleder...thi censoren måske tit er den
> samme i flere modeller...

Det er nemlig det.

Har selv lige bestilt et Canon A70, Har læst godt om det, så håber det er et
godt køb.

Mvh. Vega.

Fra : Flare

Dato : 28-05-03 22:28

> Har selv lige bestilt et Canon A70, Har læst godt om det, så håber det er
et
> godt køb.

Hvor købte du det? Leder efter sted der har dem, eller kan skaffe dem
hurtigt til ca 2900.

Mvh
Anders

Fra : Vega

Dato : 29-05-03 11:02

"Flare" <anders@pings.dk> skrev i en meddelelse
> et
>
> Hvor købte du det? Leder efter sted der har dem, eller kan skaffe dem
> hurtigt til ca 2900.

Hos Digital4U

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324587982

2930kr. med fragt.

Desværre så kommer det først i næste uge, hvis du kan leve med det.
Der er ikke rigtig nogen der har det hjemme. Jeg tror det er ret populær.

Mvh. Vega.

Fra : Kenny Jensen

Dato : 29-05-03 16:03

Neeeeej nu havde jeg jo næsten besluttet mig for et Ixus400, men så ser jeg
at Fujifilm S304 er faldet til 3300,- hmmmmmmmm, de gør det jo ikke nemmere
at vælge.