Et dansk mandeblad
Fra : Thomas

Dato : 28-05-03 07:46

Jeg ved godt, at dette er et meget vanskeligt spørgsmål, men jeg søger
et dansk mandeblad (Rapport, Express eller lignende) hvor der var en
forside-henvisning til en artikel inde i bladet.

Teksten lød noget i retning af: "Hanne, bagerjomfru fra Odense: Jeg
elsker min Thomas".

Da jeg selv en gang har haft en kæreste i Odense, som var bagerjomfru,
vil jeg gerne have fat i bladet.

Mon der er nogen, der kan hjælpe med en datering?

VH

Thomas

Fra : Jan Hansen

Dato : 28-05-03 18:52

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil jeg gerne have fat i bladet.
>
> Mon der er nogen, der kan hjælpe med en datering?

19. juni 1974

Fra : Thomas

Dato : 29-05-03 19:04

> 19. juni 1974

Nej, så længe siden er det ikke. Du må tage fejl.

VH

Thomas