Video Nedtonet????
Fra : Jan Sterup

Dato : 27-05-03 22:22

Hej
Jeg bruger fp 2000, og når jeg vil indsætte video er min video nedtonet??
altså i menuen indsæt/billede/video ??
hvad ka det skyldes?
I fp hjælp står der intet om hvorfor det er nedtonet,
kun at man indsætter video via Indsæt/Billede/Video

men det er jo ikke nemt når det er nedtonet
er der en der har en løsning.

Mvh
Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-05-03 22:47

"Jan Sterup" <jansterup@hotmail.com> skrev :

>Jeg bruger fp 2000, og når jeg vil indsætte video er min video nedtonet??
>altså i menuen indsæt/billede/video ?

Formentlig fordi FPs måde at indsætte den på kun er
IE-kompatibel.

Tools => Page Options => Compatibility => sættes til IE-only

(Funktioner => Sideegenskaber => ? i dansk FP)
--
Knud

Fra : Jan Sterup

Dato : 27-05-03 23:19

Hej Knud

Tak for hjælpen, det var lige det der var problemet

Jan