Terence Hill & Bud Spencer
Fra : Morten Steen

Dato : 27-05-03 21:27

Jeg ORKER ikke at kigge IMDB igennem for alle de film de har lavet sammen.
Jeg har dog 2 barndomsminder om et par af deres film, som jeg nød med stort
velbehag med min bror. Måske én herinde kan sætte titler på disse? Der er
forresten også en god mulighed for at det er den samme film?

1. Bud Spencer synger i et kor, og Terence Hill skal have fat i ham. Så
dukker han op alle mulige steder i koret, indtil han står lige ved siden af
Bud. For det første ser det herresjovt ud, og for det andet er det en
grineren sang de synger i koret, så vidt jeg husker!

2. Ham piratchefen der siger "zaka-tom", og træder folk over tæerne. Er det
"Vi Holder Med Flodhestene"? Hvad er originaltitlen? Og er det den samme
film som mit første minde?

På forhånd tak,

Morten

Fra : Hauge

Dato : 27-05-03 21:37

Hejsa

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> wrote in message
> [...]
> velbehag med min bror. Måske én herinde kan sætte titler på disse? Der er
> forresten også en god mulighed for at det er den samme film?

Kan desværre ikke lige nu hjælpe dig med titler, men for noget tid siden
købte jeg 9 titler med de to herrer på DVD i Electronic World til 30
kr./stk., måske du kan bruge den info til noget.

Mvh Hauge

Fra : Morten Steen

Dato : 27-05-03 21:38

> Kan desværre ikke lige nu hjælpe dig med titler, men for noget tid siden
> købte jeg 9 titler med de to herrer på DVD i Electronic World til 30
> kr./stk., måske du kan bruge den info til noget.

Ja, dem har jeg set. Den collection har været ude et stykke tid. Meeeeeen,
SÅ stor fan er jeg heller ikke! Kan jeg finde titlerne kan det tænkes jeg
måske vil låne dem. Men samler bliver jeg vist aldrig.

Morten

Fra : lex luther

Dato : 28-05-03 00:26

Morten Steen <morten.x@film.dk> skrev:
> [...]
>koret, indtil han står lige ved siden af
>Bud. For det første ser det
>herresjovt ud, og for det andet er det en

Den med piratchefen hed på dansk "Hold jer væk fra øen" men den
anden er jeg ikke sikker på, håber det var til hjælp.

mvh
lars

Fra : Bitbucket

Dato : 28-05-03 07:39

lex luther <bubbafet@sol.dk> wrote:

> Den med piratchefen hed på dansk "Hold jer væk fra øen" men den
> anden er jeg ikke sikker på, håber det var til hjælp.
>

> mvh
> lars

Du mener "Fingrene væk fra øen" ?
global village idiots. - Paul Ginsparg.