Afvis alle opkald
Fra : Jimmy

Dato : 27-05-03 20:55

Hej

Jeg har tidligere stillet spørgsmålet om, hvordan man kan sætte *SIM*-kortet
til at afvise alle opkald, hvor svaret var, at det bad jeg telefonen om at
skrive til det.

Imidlertid kan jeg ikke få dette til at fungere.

Jeg kan bede min Ericsson T29 om at afvise alle opkald, men sætter jeg
sim-kortet over i en anden telefon modtages opkald igen fint på kortet,
hvilket jo ikke er meningen.

Ideelt set vil jeg blot have en permanent viderestilling til mobilsvarer
eller uden for rækkevidde-tone.

Nogen ideer?

Mvh
Jimmy

Fra : Fuzzbox

Dato : 27-05-03 21:50

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvilket jo ikke er meningen.
>
> Ideelt set vil jeg blot have en permanent viderestilling til mobilsvarer

**21*tlfsvarNr#
Det vil sende alle samtaler til din telefonsvarer.
Ellers kan du bruge ##002# Det fjerner alle videre stillinger, men så vil
din telefon ringe
når den er tændt og indenfor dækning.

Mvh
Fuzzbox