pasning af katte i hjemmet
Fra : martin b

Dato : 27-05-03 19:43

Hej med jer,

Er der nogen af jer, der har erfaring med at få passet katte hjemme hos jer
selv, når I er på ferie?

Er der nogen, der gør det professionelt?

Skal være i Københavnsområdet.

Ellers kan vi måske lave en klub

Martin

Fra : Jette

Dato : 27-05-03 22:01

"martin b" skrev:
> [...]
jer
> selv, når I er på ferie?
>
> Er der nogen, der gør det professionelt?

Der har på et tidspunkt været nogen i københavn der gjorde det
professionelt, men det lader ikke til at denne service findes længere... i
hvert fald synes jeg ikke jeg kan komme ind på deres hjemmside
(www.lfhjemmesitter.dk)

Men personligt foretrækker jeg en pension. De findes i alle kvaliteter, og
nogle af dem er rene luksushoteller, hvor kattene har store løbegårde, hvor
de render og hygger sig.

> Ellers kan vi måske lave en klub
Ja, det var da en idé ... tror bare det bliver et problem at finde nogen der
kan i sommerperioden, hvor mange af os jo er på ferie...

Mvh. Jette

Fra : Pia J

Dato : 28-05-03 08:13

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote in message

> Ja, det var da en idé ... tror bare det bliver et problem at finde nogen
der
> kan i sommerperioden, hvor mange af os jo er på ferie...

Jeg har faktisk overvejet at tilbyde det til gruppens "medlemmer" - da jeg
jo har en lille løbegård med tilhørende togvogn, halvt indrettet til katte
som ikke gider være der.... Så skal man ikke tænke på om kattene bliver
blandet, og jeg arbejder hjemme hvilket involverer en del ture udenfor =
nusning.

Men jeg bor jo næsten 100 km fra Kbh.

:Pia

Fra : Pernille Scharff

Dato : 28-05-03 08:34

Et koncept som et svensk forum har brugt med succes er "boligbytning" i
forbindelse med ferie.... Dvs. at man finder en på forum der godt kunne
tænke sig at holde ferie i København og som gratis kan låne ens lejlighed
mod at passe kattene Smart ikk'? Det kræver selvfølgelig også en
kattepasser i den anden ende

Så jeg vil omgående tilbyde min lejlighed midt i Odense til folk der måtte
have lyst til en uge på Fyn fra tirsdag den 17. juni til søndag den 22.
juni. Der er fire søde misser der gerne vil passes , gratis
internetforbindelse og godt udstyret køkken *G*

(og skulle det slå fejl har jeg selvfølgelig allerede nu organiseret en
back-up kattepasser....)

/Pernille

Fra : Jytte

Dato : 28-05-03 08:48

Hvad med naboerne? Vi passer katte og høns for hinanden her. Hvis der er
flere katte, kan de jo godt klare sig med at blive tilset to gange om dagen.
Naboens katte er udekatte, men vores er indekatte.
Jeg kender også folk i København hvor der er flere med katte i opgangen, der
passer de også for hinanden.
Det er da dejligt man kan hjælpe hinanden, og godt for kattene at de kan
blive hjemme.

Hilsen
Jytte

Fra : Charlotte

Dato : 29-05-03 00:02

On 27/05/03 20:42, in article bb0bj8$2b53$1@news.cybercity.dk, "martin b"
<mort@example.net> wrote:

> [...]
> selv, når I er på ferie?
>
> Er der nogen, der gør det professionelt?

Hej Martin.

Jeg vil godt være medlem af din klub
Nå, måske ikke - jeg har en 17-årig babysitter, der gerne passer både kat og
lejlighed, når jeg skal på ferie
Men, hvis du ikke finder på anden mulighed, vil jeg måske gerne passe din
kat, så du kan tage på ferie.

Venlige hilsner
--
Charlotte (& Den lille prins...)
www.petit.onlinesalg.dk (Bøger, ingen katte...)

Fra : martin b

Dato : 29-05-03 09:25

Hej Charlotte,

Tak for dit tilbud - det skal jeg nok huske.
Og jeg vil selvfølgelig gerne gøre gengæld.

Martin