billeder
Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 27-05-03 19:51

Hej

Jeg har lige smidt et par trick billeder af Robin på dk.binaer.

Der er et, hvor han vinker under Robin og et, hvor han spiller død under
Robin igen....

--
-Trine

Fra : Pia J

Dato : 27-05-03 19:51

"Trine Dyrgaard" <trine@startnettet.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har lige smidt et par trick billeder af Robin på dk.binaer.
>
> Der er et, hvor han vinker under Robin og et, hvor han spiller død under
> Robin igen....

Beklager - der er for meget gang i begge ender på ham til at jeg tror han er
død

Han er da virkelig sød (af en terrier at være

:Pia

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 27-05-03 20:18

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in message

> "Trine Dyrgaard" <trine@startnettet.dk> wrote in message
>
> Beklager - der er for meget gang i begge ender på ham til at jeg tror han
er
> død

Tja, måske er han kun bevidstløs så Hehe, det er ret svært at ligge
heeeelt stille, når man er en terrier

> Han er da virkelig sød (af en terrier at være

Hov hov!

-Trine

Fra : Pia J

Dato : 27-05-03 20:08

> Hov hov!

Udelukkende en preference - ikke en kritik. Jeg er til store, dumme
skrumler. :)

:Pia

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 27-05-03 20:26

> "Trine Dyrgaard" <trine@startnettet.dk> wrote in message

> Udelukkende en preference - ikke en kritik. Jeg er til store, dumme
> skrumler. :)

Hehe, forstår dig godt nogen gange, når Robin får trykket på "hyper" knappen
Men ellers er terriere sjove og udfordrende.....

-Trine

Fra : Pia J

Dato : 27-05-03 20:15

, forstår dig godt nogen gange, når Robin får trykket på "hyper" knappen
> Men ellers er terriere sjove og udfordrende.....
>
> -Trine

Ork, sådan nogen knapper har vi også. Så er der ikke mange blomstrende
tulipaner tilbage på grunden bagefter... Men jeg tror en terrier er for
stædig til mig.

:Pia

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 27-05-03 20:57

> Ork, sådan nogen knapper har vi også. Så er der ikke mange blomstrende
> tulipaner tilbage på grunden bagefter... Men jeg tror en terrier er for
> stædig til mig.

De er skam ikke stædige - bare alternative

Aj, spøg til side, Robin er faktisk aldrig stædig.... han vælger bare til en
hver tid det, der er sjovest, så for at få ham til noget, skal jeg være
rigtig sjov. Til gengæld er han hamrende lærenem og hurtig, aktiv og bliver
næsten aldrig træt af at arbejde. Men jeg tror også han er lidt speciel af
sin race, så dette er absolut ikke nogen salgstale! Jeg anbefaler ALDRIG min
race til andre - er mega stolt af og glad for min hund, men ved også, hvor
meget arbejde, der ligger bag.

-Trine

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-05-03 21:38

On Tue, 27 May 2003 21:07:34 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrotd:

>"Trine Dyrgaard" <trine@startnettet.dk> wrote in message

,,,,,,,ja hovhov ikke genere terriere

Fra : Trine A.

Dato : 27-05-03 21:36

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse
> On Tue, 27 May 2003 21:07:34 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrotd:

> ,,,,,,,ja hovhov ikke genere terriere

Hvilken hund har du da??

Mvh
Trine (som altså også godt kan lide terrier