Melissa's efterfølger...:-D
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-05-03 19:34

Nu har jeg endelig fået klaveret til at spille igen, måtte have et nyt
bundkort/cpu og det tog lige lidt tid pga en misforståelse mellem mig
og leverandøren (min fejl, hader at indrømme det men det var det
nu.. )

Tak til jer som har bistået med support af forskellig art, både i
forbindelse med Melissa's sidste dage og med at finde den nye misbams
*smil*

Undskyld til Danielle som jeg burde have ringet til og tak for en
vanvittig hyggelig aften "hvis det her er himlen så er jeg klar..*GG*"

Men den sværeste beslutning måtte og skulle være min egen, nemlig hvem
af mitterne jeg skulle vælge at flytte sammen med...
For denne afdeling af boligselskabet går ikke ind for "bigami" så jeg
må kun bo sammen med én kat

Efter nogle dage med mange overvejelser (prøv lige at vælge mellem 2
bare sååå sødde MCO'er, for i princippet stod valget mellem Anastacia & Lyne
) og konferencer med en god bekendt, som bla foreslog at vælge
den yngste, hvilket jeg ikke lige kunne bruge som kriterie fordi der
jo som bekendt ikke er nogen "mindst holdbar til" mærkat på katte..

Men det endte med Anastacia, som bor her nu og hærger skabe som enten
er åbne eller kan åbnes, møbler som i forvejen er blevet brugt som
kradsebræt osv... Og en slave som vist er meget god, selvom han har
nogle underlige ideer om ikke at skulle op kl ged når solen står op og
ikke lige synes at katte på bordet og mad sammesteds kan forenes...

Men helt sikkert, kunne jeg have boet sammen med dem begge, ville jeg
det...
--
Med venlig hilsen & miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Melissa

Fra : Pia J

Dato : 27-05-03 19:48

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> wrote in message

> Men det endte med Anastacia, som bor her nu og hærger skabe som enten
> er åbne eller kan åbnes, møbler som i forvejen er blevet brugt som

STORT tillykke. Vi glæder os alle til at se din smukke veninde.

:Pia & to skumbananer som tror de er ekslusive korthårs MCO samt
staldtøserne

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-05-03 22:05

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> writes:

> STORT tillykke. Vi glæder os alle til at se din smukke veninde.

Mange tak

Jeg glemte lige at skrive at hun kan "beses" på hjemmesiden, link i
bunden og der er et direkte link til hende på forsiden, beklager ikke
særlig modemvenligt for siden fylder ca en ½ mb...

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 27-05-03 22:48

Henrik Pedersen wrote:

> Jeg glemte lige at skrive at hun kan "beses" på hjemmesiden, link i
> bunden og der er et direkte link til hende på forsiden, beklager ikke
> særlig modemvenligt for siden fylder ca en ½ mb...

Hej Henrik.

Tillykke med Anastacia !!.

Jeg har prøvet at formindske billederne en smule
og komprimeret dem lidt mere - nu fylder de kun 94 KB.

Hvis du kan/vil bruge dem, så kan du hente dem på
http://xt.dyndns.dk/misbamsen/
--
med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-05-03 23:33

Preben Kittelmann <fjern_dette.preben@kittelmann.dk> writes:

> Hej Henrik.

Hej Preben

> Tillykke med Anastacia !!.

Mange tak

> Jeg har prøvet at formindske billederne en smule
> og komprimeret dem lidt mere - nu fylder de kun 94 KB.

Det overvejede jeg også, men skulle så først lige hitte ud af hvilket
linuxprogram som er godt til det, sikkert gimp og havde egentlig tænkt
mig at skubbe det til jeg alligevel snart skal bygge hjemmesiden om,
selvom det nok lige ender med at jeg henter dem du har "pillet" i og
så smider dem op i stedet..

> Hvis du kan/vil bruge dem, så kan du hente dem på
> http://xt.dyndns.dk/misbamsen/

Jeg siger pænt tak og får taget mig sammen i løbet af dagen til at
lægge dem op i stedet..

For selvom jeg har en dsl-forbindelse synes jeg ikke at jeg vil have
en hjemmeside som kræver en sådan, selvom trenden går mod at man
minimum skal have en 2 Gb forbindelse for at få nogen glæde af mange
hjemmesider fordi de skal fyldes med alt muligt gylle...;-(

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 28-05-03 00:43

Henrik Pedersen wrote:

> Hej Preben

> Mange tak

> Det overvejede jeg også, men skulle så først lige hitte ud af hvilket
> linuxprogram som er godt til det, sikkert gimp

absolut brugbart, men jeg brugte PhotoPaint på RedHat 7.3

> For selvom jeg har en dsl-forbindelse synes jeg ikke at jeg vil have
> en hjemmeside som kræver en sådan,
Din holdning er ekstremt sammenfaldende med min !!
derfor tilstræber jeg, at ingen billeder fylder ret meget mere end 20 K...
> selvom trenden går mod at man
> minimum skal have en 2 Gb forbindelse for at få nogen glæde af mange
> hjemmesider fordi de skal fyldes med alt muligt gylle...;-(
enig !!! - selv om jeg har noget indhold, hvor en dsl er en fordel.

OT: du er jo også blevet "sparket" af en pingvin:
http://xt.dyndns.dk/20030510_zoo/slides/dcp_2847.html
mere OT: et fornuftigt hjemmeside program:
http://qixite.sourceforge.net/
(findes også til Windows, men jeg ved ikke hvorledes det fungerer der !!!)
mere OT: anvendelse af Qixite:
http://xt.dyndns.dk/cykel/index.html
(hvor jeg har redigeret i en template)

--
med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-05-03 16:39

Preben Kittelmann <fjern_dette.preben@kittelmann.dk> writes:

> absolut brugbart, men jeg brugte PhotoPaint på RedHat 7.3

Ok jeg kører SuSE 8.1 pt og har ikke lige fået kigget så meget på
billedbehandling... Men snart skal jeg alligevel opgradere til kde 3.1
og så kunne jeg forestille mig at jeg også må få kigget lidt på det...

> Din holdning er ekstremt sammenfaldende med min !!
> derfor tilstræber jeg, at ingen billeder fylder ret meget mere end 20 K...

Hurra jeg er ikke den eneste som har set lyset *GG*

> [...]
> http://qixite.sourceforge.net/
> (findes også til Windows, men jeg ved ikke hvorledes det fungerer der !!!)

Takker for links det må jeg lige kigge lidt nærmere på..

Fra : Leyna

Dato : 28-05-03 10:09

On Tue, 27 May 2003 23:47:52 +0200, Preben Kittelmann
<fjern_dette.preben@kittelmann.dk> wrote:

>Hej Henrik.
>
>Tillykke med Anastacia !!.
>
>Jeg har prøvet at formindske billederne en smule
>og komprimeret dem lidt mere - nu fylder de kun 94 KB.

Så fik jeg også set hende, og hvor er hun dejlig.
Jeg vil så også lige benytte lejligheden til at ønske Henrik tillykke
med atter at være blevet slave. Det er en prægtig Dronning du har fået
dig!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-05-03 16:42

Leyna <webmaster@big-girls.dk> writes:

> [...]
> Jeg vil så også lige benytte lejligheden til at ønske Henrik tillykke
> med atter at være blevet slave. Det er en prægtig Dronning du har fået

Ja hun er bestemt dejlig...
Og tak...
Havde lidt overvejet overskriften "dronningen er død - Dronningen
leve" Men den kunne alt for let misforstås og så valgte jeg denne i stedet..

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 28-05-03 08:06

Hej Henrik

Stort tillykke med Anastacia, hun ser ud til at være en
meget smuk mis, der lige *ved* hvordan hun skal
holde dig i stramme tøjler.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-05-03 16:23

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@KATTEmail.dk> writes:

> Hej Henrik

Hej Marianne

> Stort tillykke med Anastacia, hun ser ud til at være en
> meget smuk mis, der lige *ved* hvordan hun skal
> holde dig i stramme tøjler.

Taak og hun er en meget smuk misbamse og hun må have læst en besked
fra Melissa for hun har af en eller anden grund heller ikke de store
problemer med at få sin vilje...

Fra : Michael Nielsen

Dato : 27-05-03 20:03

Må jeg spørge hvad boligforening du bor i?
Knus linda
Og tillykke med missen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-05-03 22:06

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> writes:

> Må jeg spørge hvad boligforening du bor i?

Ja da..

Dansk boligselskab i Haderslev, men de har lejligheder rundt om i Danmark...

> Knus linda
> Og tillykke med missen

Tak

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 27-05-03 20:07

Kære Henrik

Hvor er det dejligt at høre fra dig igen .. Vi har savnet dig og dine
historier om "kvinden" i dit liv .. Skønt at høre, at du nu deler hus med en
ny "kvinde", som forhåbentlig forstår at holde styr på dig, lige så godt som
Melissa kunne ..

- og fortæl os så lige lidt mere

Knus fra Pia og alle misserne ...

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-05-03 22:11

"Pia Lihme Petersen" <Pia@lihme.com> writes:

> [...]

> ny "kvinde", som forhåbentlig forstår at holde styr på dig, lige så godt som

Det er også rart at være tilbage...*SS*
Lige pt er der ikke så mange historier, måske bortset fra de
almindelige Coon ting som hver gang jeg er væk i mere end 15 sek, er
mit klædeskab åbent...*suk*

> - og fortæl os så lige lidt mere

Der kommer mere hen ad vejen, vi er stadig lidt i "vi skal lige vænne
os til hinanden" fasen...

Fra : Pernille & Jesper

Dato : 27-05-03 20:19

Tillykke Henrik,

- og tillykke til Anastacia der nu har fået sig en godt opdraget slave
at kommandere med, og så helt for sig selv endda!!

Henrik: Velkommen til coon'ernes forunderlige verden - og så endda med
en tortietabby der er barn af Star Wars og altså min Chokos halvsøster.
Rigtig god fornøjelse, jeg glæder mig SÅ meget til at høre om alle
hendes sjove ideer - jeg har en fornemmelse af at du vil blive
underholdt på glimrende vis!

Hilsen

Pernille - og alle misserne
www.garion.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-05-03 22:18

Pernille & Jesper <nospam2@brunholm-scharff.dk> writes:

> Tillykke Henrik,

Tak

> - og tillykke til Anastacia der nu har fået sig en godt opdraget slave
> at kommandere med, og så helt for sig selv endda!!

Jae det er hun vist ikke udelt begejstret for, kan mærke lidt på hende
at der lige mangler en anden mitter til ting som fræs osv... Meen jeg
prøver så godt jeg kan at udfylde en anden kats plads...

> [...]
> halvsøster. Rigtig god fornøjelse, jeg glæder mig SÅ meget til at høre
> om alle hendes sjove ideer - jeg har en fornemmelse af at du vil blive

Mange tak (tror jeg nok...*SS*) Det er jo lidt en drøm som er gået i
opfyldelse fordi jeg faktisk havde besluttet mig for at det måtte
blive en MCO som skulle være Melissa's efterfølger. Og jeg har da
bestemt ikke fortrudt (nåja, mere end et par gange eller fem) for der
er godtnok gang i den indimellem...*GG*
På en måde synes det også rigtigt at Melissa's cyberkæreste er far til
hendes efterfølger...

Fra : Birgitte

Dato : 27-05-03 20:40

> [...]
> det...
> Med venlig hilsen & miauu fra landet ved regnbuen

Hej Henrik
Ihhh hvor lyder det som om at Anastacia er faldet rigtig godt til hos dig,-
kan fortælle dig at Joker har overtaget vækningen her kl mørkt om
natten...
Velkommen i Coon klubben.
Du ved sommerferien snart står får døren ikke?
Kram til dig og masser af knuzzer til Stacia pigen
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-05-03 22:29

"Birgitte" <nospambirgitte@truetrust.dk> writes:

> Hej Henrik

Hej Birgitte

> Ihhh hvor lyder det som om at Anastacia er faldet rigtig godt til hos dig,-
> kan fortælle dig at Joker har overtaget vækningen her kl mørkt om
> natten...

Det synes jeg da at hun er, faktisk meget endda...
Hun har i de sidste dage først vækket mig ved ca 8.30 tiden, fordi hun
fandt ud af, at hun "bare" fik en lille nussetur og så sov jeg videre
når hun vækkede mig for tidligt...*GG*

Men nu når jeg har været væk i byen eller noget lignende, kommer hun
også når jeg kommer ind af døren og kalder på hende, for til at starte
med blev hun bare liggende i kattehulen, til jeg kom og viste mig for
hende... Og så er hængekøjen endelig taget i brug sammen med
fiskestangen med musemadding, så det var alligevel ikke så dårlig en
investering endda, faktisk kan vi få meget lang tid til at gå med at
pilke kat...*GGG*

> Velkommen i Coon klubben.

Takker, hun er lige den type kat som min mor ville advare mig imod *S*
Ok det gjorde du så i stedet, men kaldte det "produktinformation"
Og så skal jeg da lige bemærke at hun bare har en så sød stemme...

> Du ved sommerferien snart står får døren ikke?

Jo og jeg hader den allerede, for så får de lokale unger fri og kan hærge
hele dagen og det meste af aftenen med...

> Kram til dig og masser af knuzzer til Stacia pigen
> Birgitte
> www.truetrust.dk

Næsemøz og spinbrum retur

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-05-03 20:52

In <m3y90sck8x.fsf@henrik.misbamsen.dk> Henrik Pedersen wrote:
> Nu har jeg endelig fået klaveret til at spille igen

Hej Henrik - hvor er det dejligt at høre fra dig igen
Har virkelig spekuleret på, hvordan det gik og om du var kommet dig så
meget, at du kunne overveje en af de nye misser, jeg havde hørt lidt om
var "reserveret".
Hjertelig til lykke med den heldige udvalgte, hun skal nok få det som
blommen i et æg - og du trives garanteret heller ikke rigtigt uden at
være under en "bestemt men blød" pote

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-05-03 22:33

Ann Rudbeck <webmaster@FJERNsiamis.com> writes:

> Hej Henrik - hvor er det dejligt at høre fra dig igen

Hej Ann R

> Har virkelig spekuleret på, hvordan det gik og om du var kommet dig så
> meget, at du kunne overveje en af de nye misser, jeg havde hørt lidt om
> var "reserveret".

Er bestemt heller ikke med min gode vilje at der skulle gå så længe
inden jeg kunne komme her igen...

> Hjertelig til lykke med den heldige udvalgte, hun skal nok få det som
> blommen i et æg - og du trives garanteret heller ikke rigtigt uden at
> være under en "bestemt men blød" pote

Jeg må prøve at gøre mit bedste...
Nej, det er ligesom ikke helt det samme uden en mitter i huset...*S*

Fra : Ann K

Dato : 27-05-03 22:13

Hej Henrik.
Dejligt at du er tilbage i gruppen
Og med en ny missepige...
Men.... helt ærligt.... en TORTIE!!!
Nej du - Ann er ikke vred... Ann er _skuffet_!

Mvh Ann - og Saga... still going strong

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-05-03 22:40

"Ann K" <tsarsFJERN@DETTEos.dk> writes:

> Hej Henrik.

Hej Ann K

> Dejligt at du er tilbage i gruppen

Skønt at være tilbage..

> Og med en ny missepige...
> Men.... helt ærligt.... en TORTIE!!!

Ja, en sort tortie blotched tabby

> Nej du - Ann er ikke vred... Ann er _skuffet_!

Tjae, men set i lyset af at jeg skal leve sammen med hende såe...*GGG*
Og jeg synes ikke lige at jeg ville farve hendes pels bare for at
glæde dig...*SS*

> Mvh Ann - og Saga... still going strong

Giv lige Saga en stor nussetur fra mig..

Fra : Ann K

Dato : 28-05-03 21:39

Hej Henrik.

Klipper og hakker...

>Ja, en sort tortie blotched tabby

>Og jeg synes ikke lige at jeg ville farve hendes pels bare for at
glæde dig...*SS*

<> Hrfffmm - hun kan da kun blive kønnere!!! ;-D
Må indrømme at jeg aldrig kommer til at vænne mig til Jans Kludetæppe....
Tia er godt nok en rigtig pæn skovkattetype - men hendes farve *suk*

>Giv lige Saga en stor nussetur fra mig..

<> Nusseturen modtaget med største glæde og nydelse... hun fælder!

Mvh Ann - og Saga, der er rasende, fordi hun ikke må komme ud... Tjalfe
smuttede ud af løbegården og render lykkeligt rundt ude i haven... ind og
have aftensmad? NIKS!!!

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-05-03 00:44

"Ann K" <tsarsFJERN@DETTEos.dk> writes:

> Hej Henrik.

Hej Ann K

> <> Hrfffmm - hun kan da kun blive kønnere!!! ;-D
> Må indrømme at jeg aldrig kommer til at vænne mig til Jans Kludetæppe....
> Tia er godt nok en rigtig pæn skovkattetype - men hendes farve *suk*

Det er bare fordi du er forudindtaget pga Tia...
Ok jeg er nu også mest til sorte misser, men jeg klager ikke...*G*

> <> Nusseturen modtaget med største glæde og nydelse... hun fælder!

Det gør Anastacia også og jeg med for den sags skyld..

> Mvh Ann - og Saga, der er rasende, fordi hun ikke må komme ud... Tjalfe
> smuttede ud af løbegården og render lykkeligt rundt ude i haven... ind og
> have aftensmad? NIKS!!!

*GG* Anastacia slider lidt på hængekøjen, den nyder hun godt nok .-)
--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Jan R.

Dato : 27-05-03 22:18

Hej Henrik.
Ojjj ... hun er vel nok fin!!!
Har siddet og ventet på Anns reaktion, når hun så den... Hun skuffede ikke
mig
Men skønt at du kunne finde en mispige, som ville have dig!!!
Det er nu noget helt specielt

Mvh Jan - og Tia.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-05-03 22:43

"Jan R." <tsarsSLET@DETTEos.dk> writes:

> Hej Henrik.

Hej Jan

> Ojjj ... hun er vel nok fin!!!

Ja, hun er nemlig bare lækker

> Har siddet og ventet på Anns reaktion, når hun så den... Hun skuffede ikke
> mig

Se det kunne jeg også have tænkt mig at se...*Megagriner...*

> Men skønt at du kunne finde en mispige, som ville have dig!!!
> Det er nu noget helt specielt

Ja helt bestemt...

Fra : AEK

Dato : 27-05-03 22:56

Hej Henrik !

Og tillykke med damen - øj, hvor er hun lææææækker )
Don Oscar kunne godt blive lidt ( læs : meget ) lun på hende ........

Al godt her fra.

/ Anya , Oscar , Tøsen & Tilde ( som netop har fået en " skideballe " for at
have væltet tøjstativet - en mani hun udfører til UG ).

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-05-03 23:25

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> writes:

> Hej Henrik !

Hej Anya

> Og tillykke med damen - øj, hvor er hun lææææækker )

Taak
Her kan man sige at æblet ikke er faldet langt fra stammen..*S*

> Don Oscar kunne godt blive lidt ( læs : meget ) lun på hende ........

Han er vist for doven til hendes aktivitetsniveau *GG*
Men jeg kan bestemt godt forstå ham da, heldigvis er der ikke nogle
lokale hankatte som har opdaget hende endnu. Ellers kunne man godt
forestille sig noget med nattelange serenader *GG*

> Al godt her fra.

Tak

> / Anya , Oscar , Tøsen & Tilde ( som netop har fået en " skideballe " for at
> have væltet tøjstativet - en mani hun udfører til UG ).

Går det ellers godt med rødderne :-?

Anastacia "nøjes" med at strække sig op af tapetet, dog endnu uden
sømposen fremme eller forpoterne oppe på køkkenbordet, hun kan lige nå...

Men snart kan det ikke vare så længe før jeg må investere i et
digicam, selvom der nu nok går et par måneder mere inden det kan ske..

Fra : AEK

Dato : 27-05-03 23:38

> Hej Anya

> Han er vist for doven til hendes aktivitetsniveau *GG*

Det kan man vist rolig sige - Oscar tager tingene i HANS tempo, man skulle
jo nødig få stress )

> Men jeg kan bestemt godt forstå ham da, heldigvis er der ikke nogle
> lokale hankatte som har opdaget hende endnu. Ellers kunne man godt
> forestille sig noget med nattelange serenader *GG*

Det skal nok komme - hi hi

Det er tørrestativet.... )

> Går det ellers godt med rødderne :-?

Rigtig godt. De er i topform, alle tre. De laver al den ballade, de kan
komme på. Til gengæld får de masser af kærlighed )

> Anastacia "nøjes" med at strække sig op af tapetet, dog endnu uden
> sømposen fremme eller forpoterne oppe på køkkenbordet, hun kan lige nå...

Det skal nok komme , hæ hæ

> Men snart kan det ikke vare så længe før jeg må investere i et
> digicam, selvom der nu nok går et par måneder mere inden det kan ske..

Desværre har jeg ikke længere digital kamera. Når jeg får råd til et, og
skulle det ske, før du har fået et, lover jeg at komme over og tage masser
af billeder af din fine pige.

Hilsen Anya og rødderne, som alle sover.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-05-03 16:33

> Det kan man vist rolig sige - Oscar tager tingene i HANS tempo, man skulle
> jo nødig få stress )

Ja det kan man da nemt få her...*SS*

> Det skal nok komme - hi hi

Det håber jeg da ikke lige sådan... det er svært nok at sove med hende
som maser sig rundt ved sengetid...*SS*

> Det er tørrestativet.... )

Havde jeg nok en anelse om...*GG*

> Rigtig godt. De er i topform, alle tre. De laver al den ballade, de kan
> komme på. Til gengæld får de masser af kærlighed )

Det er "godt" så er livet ikke så kedeligt *GG* Heldigt at katte har
en slidstærk pels, for ellers ville rødderne sikkert have store bare
pletter, hvor pelsen var blevet nusset af. Præcis som Anastacia også
ville have det, for der er nogen forskel på hende og Melissa. Hun vil
gerne nusses og helst også hele tiden når hun ikke lige kigger fugletv
eller spiser...

> Det skal nok komme , hæ hæ

Det håber jeg da ikke, selvom jeg ikke lige har fået hende overbevist
om at kradsen skal foregå i kattemiljøet....Men det kommer nok, en
dosis baldrian kan måske gøre noget ved det...

> Desværre har jeg ikke længere digital kamera. Når jeg får råd til et, og
> skulle det ske, før du har fået et, lover jeg at komme over og tage masser
> af billeder af din fine pige.

Nu skal du da ikke lokke mig til at vente vel..;-? Nej men inden jeg
får købt et, vil jeg have nogle billeder og så må jeg "ofre" det det
koster for en almindelig film med fremkaldelse. Og skulle jeg få et
før dig, så må jeg jo prøve at finde Esbjerg og gøre gengæld...*SS*

> Hilsen Anya og rødderne, som alle sover.

Anastacia har travlt med fugletv *GG*

Fra : Denise

Dato : 28-05-03 11:45

Hej Henrik

Velkommen tilbage igen og tillykke med Anastacia, nøøøj hvor ser hun godt ud

Hilsen Denise

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-05-03 16:17

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> writes:

> Hej Henrik

Hej Denise

> Velkommen tilbage igen og tillykke med Anastacia, nøøøj hvor ser hun godt ud

Taak
Ja og billederne giver hende slet ikke fuld ret, selvom de nu er gode..

Fra : Stina Hofmann

Dato : 28-05-03 12:54

Henrik Pedersen skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

> [...]
>nogle underlige ideer om ikke at skulle op kl ged når solen står op og
>ikke lige synes at katte på bordet og mad sammesteds kan forenes...

Tillykke til Anastacia med hendes nye slave. Og et tillykke til Henrik
med hans nye veninde. DAMN - hun er lækker!
Og hvis hun savner nogen at fræse med kan du bare kigge forbi. Jeg har
p.t. to små møg-drenge der er klar til at lege hele verden i bund hvis
det skulle være. Pust.

Knus og næsemøz + masser af kærlige tanker til Melissa der sikkert har
taget godt mod Fie i Regnbuelandet.
Stina, Anakin og Tello (Der i går blev navngivet "Don T." af en
besøgende FCK-fan. Det var ikke populært hos moderen!)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-05-03 16:21

Stina Hofmann <spam@detteerIKKEengyldigURL.dk> writes:

> Tillykke til Anastacia med hendes nye slave. Og et tillykke til Henrik
> med hans nye veninde. DAMN - hun er lækker!

Spinn tak
Taak ja hun er lækker..

> Og hvis hun savner nogen at fræse med kan du bare kigge forbi. Jeg har
> p.t. to små møg-drenge der er klar til at lege hele verden i bund hvis
> det skulle være. Pust.

Det ville det nok også ende med, hvis vi kom forbi..*GG*

> Knus og næsemøz + masser af kærlige tanker til Melissa der sikkert har
> taget godt mod Fie i Regnbuelandet.

Næsemøz og spinbrum tilbage.. Jo jeg tænker at Melissa har taget
godt imod Fie i Regnbuelandet...

> Stina, Anakin og Tello (Der i går blev navngivet "Don T." af en
> besøgende FCK-fan. Det var ikke populært hos moderen!)

*smil* jeg ville nu nok også blive ret fornærmet...

Fra : Battlefield´s

Dato : 28-05-03 16:52

> [...]
> Henrik & Melissa
> http://misbamsen.dk
> brought to you by..gnus Do not fear the penguin

Også et stort tillykke herfra. Hun ser rigtig dejlig ud
Hilsen Vibeke og Battlefield-siameserne

---

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-05-03 00:46

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> writes:

> Hej Henrik

Hej ViIbeke

> Også et stort tillykke herfra. Hun ser rigtig dejlig ud

Taak og det er hun bestemt også

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-05-03 16:43

In <m3k7cbyu1p.fsf@henrik.misbamsen.dk> Henrik Pedersen wrote:
> for hun har af en eller anden grund heller ikke de store
> problemer med at få sin vilje...

Hæ - det var det første jeg tænkte, da jeg så hendes billede. Der er et
eller andet ved udtrykket i øjnene...

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-05-03 00:47

Ann Rudbeck <webmaster@FJERNsiamis.com> writes:

> Hæ - det var det første jeg tænkte, da jeg så hendes billede. Der er et
> eller andet ved udtrykket i øjnene...

Ja nemlig der er noget med de øjne *smelte*

Fra : Kate

Dato : 29-05-03 09:09

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> wrote in

> Men det endte med Anastacia, som bor her nu og hærger skabe som enten

Hej Henrik

Dejligt at se dig igen. Jeg har godt nok spekuleret på om du slet ikke
kunne holde ud at læse om misser lige oven på tabet af Melissa.

Hvor er jeg glad for at du har fået en ny misseveninde. Glæder mig til
at se billeder af hende.
Tillykke med hende.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-05-03 22:10

Kate <mowgliNOT@oliwer.dk> writes:

> Hej Henrik

Hej Kate

> Dejligt at se dig igen. Jeg har godt nok spekuleret på om du slet ikke
> kunne holde ud at læse om misser lige oven på tabet af Melissa.

Joe, skulle jo også lige finde en ny...

> Hvor er jeg glad for at du har fået en ny misseveninde. Glæder mig til
> at se billeder af hende.

De er på hjemmesiden... Direkte link fra forsiden..

Fra : Kate

Dato : 30-05-03 07:07

> De er på hjemmesiden... Direkte link fra forsiden..

Det er de jo også
Hun ser godt nok dejlig ud.

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 29-05-03 09:51

On 27 May 2003 20:33:34 +0200, Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk>
wrote:

> [...]
>nogle underlige ideer om ikke at skulle op kl ged når solen står op og
>ikke lige synes at katte på bordet og mad sammesteds kan forenes...

   Tillykke med din nye Dronning i huset =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Elwarth

Dato : 29-05-03 10:17

> [...]
> nogle underlige ideer om ikke at skulle op kl ged når solen står op og
> ikke lige synes at katte på bordet og mad sammesteds kan forenes...

Hjertelig til lykke med din meget smukke Anastacia, det må være dejligt at
have fået liv i huset igen

Venligst
Dorthe

Fra : Katrine Nederby

Dato : 30-05-03 11:06

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

[snip]
> [...]
> nogle underlige ideer om ikke at skulle op kl ged når solen står op og
> ikke lige synes at katte på bordet og mad sammesteds kan forenes...

Dejligt at se, du er "på" igen Havde godt hørt et rygte om, at du havde
kig på Anastacia, så jeg krydsede virkelig fingre for, at du valgte hende.
Jeg har jo selv sukket lidt over hende på Birgittes side i ny og næ, og jeg
er ret sikker på, hun får det som blommen i et æg hos dig

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 31-05-03 15:28

"Katrine Nederby" <katnederbyFJERN@DETTEhotmail.com> writes:

> Hej Henrik.

Hej Katrine

> [...]
> Jeg har jo selv sukket lidt over hende på Birgittes side i ny og næ, og jeg
> er ret sikker på, hun får det som blommen i et æg hos dig

Nå så er det måske din skyld at jeg valgte hende *GG*
Det har jeg også, har længe haft en spand stående til savl, når jeg
skulle kigge på deres side..
Og jeg kan da meddele at hun arbejder på sagen hende Anastacia, især
sent aften når det er blevet køligt nok til fræs..