Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fuji 602 kontra olympus c-5050
Fra : Mogens Olsen

Dato : 27-05-03 19:21

Hej.
Jeg står for at skulle ha' nyt kamera
jeg kunne godt tænke mig at høre for og imod de to Kamera.
jeg ved godt Fuji har 6x zoom og c- 5050 kun har 3x
men Fuji har kun 3 mp mod 5 m pixels, der følger 256 kort
med til Olympus batterier, og et kort til på 32mb XD
og kun et kort på 16mb tror jeg nok, det der tiltaler mig på
Fuji er telen spejlrefleks look, og jeg syntes det er gode billeder
selv om man forstørrer det meget.
Olympus har 5 mega pixels og laver nogle meget skarpe billeder
Zoom kunne man jo købe en Tele konverter på 1,75 så er
man der næsten....men men men er der nogen af jer der har
ja ja jeg ved godt der er mange ting at tage stilling til det er svært.
gode argumenter for og imod tager jeg gerne imod.
Jeg har Spejlrefleks og har haft det længe Pentax SFX 28-80
Hilsen Mogens

m2olsen@tdcadsl.dk