Steffi Graf er igen gravid
Fra : Thomas

Dato : 27-05-03 18:56

Steffi Graf er igen gravid.

Det er desværre ikke mig, der har servet en kanonserv op i livmoderen på hende.

VH

Thomas

Fra : Sophie Frederikke Sc~

Dato : 27-05-03 19:21

I en meddelelse skrev Thomas blandt andet følgende:

> Steffi Graf er igen gravid.
>
> Det er desværre ikke mig, der har servet en kanonserv op
> i livmoderen på hende.
>
> VH
>
> Thomas

Mind your language, young man.

--
Kærlig hilsen

Sophie Frederikke

Fra : Thomas

Dato : 15-06-03 14:43

"Sophie Frederikke Schröder" <sophie@transgender.dk> wrote in message news:<3ed3ac46$0$5133$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Mind your language, young man.

Men jeg ville bestemt ønske, at jeg havde fyret spermkanonen af i hende.

VH

Thomas

Fra : Andropov

Dato : 15-06-03 17:32

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in message

> Men jeg ville bestemt ønske, at jeg havde fyret spermkanonen af i hende.

Steffi Graf er vel ikke så speciel smuk. Hun ser ganske ordinær ud synes jeg.
Kournikova er interessant.
Serena Williams kan også tænde mig, men det er nok fordi jeg er lidt babsoman :)

Fra : Thomas

Dato : 17-06-03 07:15

andropov@ofir.dk (Andropov) wrote in message news:<df29e838.0306150831.b33dc98@posting.google.com>...

> Steffi Graf er vel ikke så speciel smuk. Hun ser ganske ordinær ud synes jeg.

Steffi Graf er ikke så smuk, siger du.

Hvad mener du så om disse billeder:

http://www.igs.net/~bmitchell/Tennis/Graf/graf.htm

Prøv også at tjekke en, der hedder Andrea Temesvari:

http://www.igs.net/~bmitchell/Tennis/Temes/temes.htm

Hun er også lækker

VH

Thomas

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 17-06-03 10:06

th63@ofir.dk (Thomas) skrev:

>Steffi Graf er ikke så smuk, siger du.
>
>Hvad mener du så om disse billeder:
>
>http://www.igs.net/~bmitchell/Tennis/Graf/graf.htm

Det er nok snarere Kournikova hvis jeg skulle nævne en som man
kunne have lyst til at duske. Men det er der vist også andre som
synes. Hun tjener helt godt på reklamer. Vist nok 100 millioner om
året.

>Prøv også at tjekke en, der hedder Andrea Temesvari:

Det er vist nogenlunde på niveau med Steffi Graf.

Fra : Thomas

Dato : 24-06-03 12:46

Er du der, Andropov?

VH