Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital kamera i NETTO ??? Er det noget væ~
Fra : Rene Larsen

Dato : 27-05-03 18:14

Hejsa....

Ville høre om nogen her i gruppen synes om det digital kamera i _Netto vil
gerne høre erfaringer evt billeder eller bare andet godt fra havet...

Er det virkelig købet værd??

Mvh

Rene

Fra : klander

Dato : 27-05-03 18:21

"Rene Larsen" <rene.larsenFJERNXXXDETTE@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ville høre om nogen her i gruppen synes om det digital kamera i _Netto vil
> gerne høre erfaringer evt billeder eller bare andet godt fra havet...

Hej

Prøv at kikke 1 dag ca 7 timer bagud i gruppen

Kurt

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 27-05-03 18:23

Rene Larsen <rene.larsenFJERNXXXDETTE@pc.dk> wrote:
> Hejsa....
>
> Ville høre om nogen her i gruppen synes om det digital kamera i _Netto vil
> gerne høre erfaringer evt billeder eller bare andet godt fra havet...
>
> Er det virkelig købet værd??

Igen, som det er sagt mange gange før - læs tilbage i gruppen. Dette er
nu den 4. (5. måske?) tråd nogen har forsøgt at starte om det samme.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Streetteam

Dato : 28-05-03 07:55

Har set det, prøvet det (min kollega har købt det)

Det virker fint til prisen, optager video i en kvalitet man kan bruge på pc.

Billederne bliver også ok.

Når jeg sammenligner med mit eget canon a70 så er der selvfølgelig en
forskel i kvalitet hvilket kan ses på billederne men taget i betragtning at
netto's koster det samme, så er det en godt handel.

I kan læse om det på www.trust.com se på kameraet 910Z powerc@m det er
samme kamera.

Jeg ville ikke tøve med at købe det til feriebilleder og til at lave sjov på
pc'en , men der er for få indstillinger på kameraet til at man virkelig kan
eksperimentere.

Konklusion : godt digital alternativ til dem der normalt bruger
engangskamera og de billege pakkekameraer.

Mvh Streetteam

Fra : xylo

Dato : 28-05-03 10:47

"Streetteam" <Per@streetteam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> netto's koster det samme, så er det en godt handel.

ØH, jeg har læst det flere gange men jeg forstår ikke din konklusion. Som
jeg læser det, er dit a70 en bedre kvalitet med hensyn til billederne. Du
siger også de koster det samme, hvordan kan det så være en god handel ?

Søren.

Fra : Streetteam

Dato : 28-05-03 13:30

Sorry min fejl

Der skulle have stået nettos koster det halve !

Beklager
mvh Streetteam

Fra : Flare

Dato : 28-05-03 22:29

> [...]
> jeg læser det, er dit a70 en bedre kvalitet med hensyn til billederne. Du
> siger også de koster det samme, hvordan kan det så være en god handel ?

Sad jeg også og studsede over.

Anders