Skærme
Fijala 3554
19" og et 'slave-Geforce' , går det ?
Fra : Kenneth Rasmussen

Dato : 27-03-01 22:36

Kære Gruppe
Første besøg her. Hyggelig gruppe; god tone og seriøse indlæg.
Jeg er total novice på skærm-området og behøver hjælp fra jer.
Jeg er i fuld sving med at erhverve mig en ny pc og sonderer markedet i
disse uger.
Mit valg er havnet på en AMD 1200 MHZ-sag, fordi jeg bl.a. skal anvende den
til Flightsim online, med en del applikationer kørende aktivt samtidig -
Flightsimulator2000/server-program/voiceprogram m.fl.
FS2000 er ekstrem cpu-krævende og i mindre grad grafikkort/ram-krævende.
Jeg er meget fristet af at købe en 19" skærm, men jeg er begyndt at
spekulere på, om et 'slave-Geforce' overhovedet kan trække en 19" skærm.
Er der nogle af jer, der har styr på den slags og gerne med forslag til en
kombination grafikkort/skærm.

mange hilsener

Kenneth Rasmussen

Fra : Jacob Winther

Dato : 28-03-01 07:17

Jeg har lige købt en Hitachi CM715 19" skærm, som trækkes af mit Asus 3400
TNT grafikkort og her er ingen problemer ved 1200x1024/85 Hz og
1600x1200/75Hz. Såååå derfor tror jeg bestemt ikke du skal være nervøs for
problemer

Held og lykke med købet

/Winther

Fra : Kenneth Rasmussen