se her
Fra : Thomas Madsen

Dato : 27-05-03 18:10

Fra : Carsten Stage

Dato : 27-05-03 19:55

Thomas Madsen wrote:

> en link...

Thomas Madsen - den link er kendt - der er ingen grund til at genere
gruppens brugere ved at sende en sådan! Klage afsendt til din Sunsite samt
din udbyder!

Det er en link der åbner utallige vinduer og blokerer maskinen totalt - hvis
du har mod på det, så prøv, ellers lad være...

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-05-03 20:30

Carsten Stage stage_nospam@fabel.dk skrev dette:

> [...]
>
> Det er en link der åbner utallige vinduer og blokerer maskinen
> totalt - hvis du har mod på det, så prøv, ellers lad være...

Har prøvet - maskinen gik totalt i knæ og der skulle 3 genstartsforsøg
til, samt geninstallering af et par programmer for at kunne køre
næsten normalt.

Carsten, sender du mig en kopi af din klage til min private mail - jeg
er ikke særlig god til at formulere den slags selv!

andreas.falck @ get2net.dk [mellemrum skal naturligvis fjernes]

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** Alle med debatforum ***

Fra : Carsten Stage

Dato : 27-05-03 21:09

Andreas Falck wrote:

> Carsten, sender du mig en kopi af din klage til min private mail

Er sendt!

Med venlig hilsen,

arsten Stage

Fra : Torben

Dato : 27-05-03 21:34

Jeg vil meget gerne have en kopi af den klage, the more the merrier