MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan er det nu liiiige....
Fra : AG

Dato : 27-05-03 17:13

at jeg tjekker (og ændrer) om en harddisk/Cd-rom drev kører UDMA eller PIO?

AG

Fra : WE

Dato : 27-05-03 17:26

Det kommer skam an på, om du kører Windows 3.11, Windows 95, Windows 98,
Windows 98SE, Windows 2000, Windows XP Home, Windows XP Pro, Windows NT
3.51, Windows NT 4.0 eller noget helt andet

Fra : Madsen

Dato : 27-05-03 17:26

AG skrev:

> at jeg tjekker (og ændrer) om en harddisk/Cd-rom drev kører UDMA
> eller PIO?

Kommer an på hvilket styresystem der er tale om.

Madsen.

Fra : Snuden

Dato : 27-05-03 17:34

On Tue, 27 May 2003 18:12:36 +0200, "AG" <geitner_fjernes_@get2net.dk>
wrote:

>at jeg tjekker (og ændrer) om en harddisk/Cd-rom drev kører UDMA eller PIO?

På 2000/XP: Højreklik på My Computer => Manage => Device manager =>
Udvid "IDE ATA/ATAPI Controllers" => Højreklik på Primary/Secondary
Channel => Properties => fanebladet Advanced Settings

--
Snuden

Fra : AG

Dato : 27-05-03 21:44

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Udvid "IDE ATA/ATAPI Controllers" => Højreklik på Primary/Secondary
> Channel => Properties => fanebladet Advanced Settings

Jeg bukker og takker !

Til Jer andre - sorry - jeg kører med XP...

AG