Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Skrifttyper IE5.5
Fra : Klaus

Dato : 27-03-01 22:25

På nogle sider får jeg pludselig mærkelige tegn og figurer i stedet for
tekst. Jeg har mistanke til en manglende font.
Hvilke fonte - skrifttyper - skal være installeret på maskinen?
Klaus

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 27-03-01 23:31

On Tue, 27 Mar 2001 23:25:11 +0200, "Klaus" <hebs@esenet.dk> wrote:

>På nogle sider får jeg pludselig mærkelige tegn og figurer i stedet for
>tekst. Jeg har mistanke til en manglende font.

Har jeg ret når jeg siger det er asiatiske sider?

>Hvilke fonte - skrifttyper - skal være installeret på maskinen?

Hvis det er asiatiske sider skal du vist installere et helt nyt
tegnsæt, altså ikke en font, men spørgsmålet er om du kan bruge det
til noget, det kan du i princippet kun hvis du kan læse skrifttegn,
eller du gerne vil have at sider som du alligevel ikke kan få det
store ud af, ser lidt pænere ud.

mvh Andreas

Fra : Klaus

Dato : 28-03-01 19:59

Nej, det er ikke asiatisk. Små mænd pile og firkanter osv.
Klaus

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 28-03-01 22:08

On Wed, 28 Mar 2001 20:59:06 +0200, "Klaus" <hebs@esenet.dk> wrote:

>Nej, det er ikke asiatisk. Små mænd pile og firkanter osv.

Asiatisk bliver ikke vist som asiatisk hvis man ikke har det rette
tegnsæt, men netop som underlige tegn, har du et link til et eksempel?

mvh Andreas

Fra : Klaus

Dato : 29-03-01 08:01

www.cybercity.dk. Teksten i siderammerne.
Klaus

Fra : Klaus

Dato : 29-03-01 09:30

Jeg har lagt screendump ud på dk.binaer: ie5.5 - cyber.jpg
Klaus

Fra : Klaus

Dato : 29-03-01 09:48

Problemer med tnews.inet.tele.dk kan ikke håndtere binære filer sikkert i
øjeblikket. Har fået besked fra hotline om at vente et par dage og prøve
igen.
Klaus