Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon IXUS Vs. Pentax Optio-S
Fra : Lars Dahl

Dato : 27-05-03 16:19

Hej NG!

Jeg sidder og skal ud og have mit første Digital kamera, og så skal det sgu
være ordenligt!

Jeg har kigget lidt på disse to modeller:

Canon IXUS II
og
Pentax Optio-S

Jeg har læst anmeldelser af begge to og de bliver bedømt ret ens...
Anmeldelsene sætter dog Pentax over Canon da denne har 3X zoom (canon har
kun 2X) og så er den lettere...

Nogen der kan hjælpe mig i denne sag og give mig lidt support i denne sag?

Mvh Lars Dahl

Fra : Weasel

Dato : 30-05-03 09:19

Du kan evt. vælge Ixus 330 der har 3x zoom, og ellers er stort set identisk
med V2, do en smule større.

Weasel

Fra : Lars Dahl

Dato : 30-05-03 16:52