Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor kan man købe Lowe Pro D-Res 200AW bil~
Fra : Flemming Joensson

Dato : 27-05-03 15:17

Jeg har snart fødselsdag, og da jeg ønsker mig en D-Res 200AW til mit G3
med ekstra batteri - så vil jeg gerne vide hvor man kan købe den billigst,
gerne online. Så kan den information jo lige så godt komme med på
ønskesedlen ;)

Jeg er også på udkig efter en D-res 300 til min laptop.

Jeg har ikke kunnet finde en prissammenligning på nettet som inkluderede
tasker til laptops/digitalkameraer, hvis i kender til sådan en side (dansk
som udenlandsk) vil jeg gerne høre om den.

På forhånd mange tak
Med venlig hilsen
Flemming

Fra : Claus Smith

Dato : 27-05-03 15:26

www.dfa-as.dk

Her finder du link videre til Tenba, som laver nogle gode tasker.

Claus

Fra : Jonas Levring

Dato : 27-05-03 15:32

Hvis du ikek allerede har kigget, så tag et kig på:
http://www.fovitech.dk/fotodok/lowe/loweind.htm

der er også en forhandlerliste:
http://www.fovitech.dk/fotodok/lowe/center.htm

Jeg tror det er mere eller mindre faste priser på sådan noget som tasker
(desværre) - men hvis du finder et billigt sted, så sig endligt til :)

/Jonas Levring

Fra : max

Dato : 27-05-03 16:00

"Jonas Levring" <jonas@slet_dette_levring.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg tror det er mere eller mindre faste priser på sådan noget som tasker
> (desværre) - men hvis du finder et billigt sted, så sig endligt til :)

Tyskland, England, måske..?
-max-

Fra : J@N

Dato : 27-05-03 18:38

www.photoshop.dk er DK's billigste med bl.a. filtre og Lowe tasker.

--
mvh Jan

Fra : Flemming Joensson

Dato : 28-05-03 09:21

"J@N" <itjfSLETDETTE@ofir.dk> wrote in news:bb0487$7f0$1@sunsite.dk:

> www.photoshop.dk er DK's billigste med bl.a. filtre og Lowe tasker.

Mange tak Jan.
Jeg havde selv fundet www.dabs.com som ligger i England.

Deres priser er også fornuftige, men jeg ved ikke om de sender til Danmark.

Photoshop.dk ser derimod lovende ud :)

Tak endnu en gang.
Flemming

Fra : Flemming Joensson

Dato : 28-05-03 12:21

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in

> Jeg havde selv fundet www.dabs.com som ligger i England.
>
> Deres priser er ogs† fornuftige, men jeg ved ikke om de sender til
> Danmark.

Det ved jeg så nu, det gør de ikke.

Mvh.
Flemming

Fra : thl

Dato : 28-05-03 14:15

> [...]
> ønskesedlen ;)
>
> Jeg er også på udkig efter en D-res 300 til min laptop.

http://www.billigefilm.dk

mvh

Thorbjørn