MS Windows
briani 27239
Sløv XP ?
Fra : Steen

Dato : 27-05-03 15:25

Var der ikke noget med, at en af opdateringerne til XP, gjorde den langsom
og at man bare
kunne slette den.

Mvh Steen

Fra : Leony

Dato : 27-05-03 15:45

"Steen" <steen.nissen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Var der ikke noget med, at en af opdateringerne til XP, gjorde den
> langsom og at man bare kunne slette den.

Jo. Synderen er Hotfix 811493.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : M.S.R.

Dato : 27-05-03 18:48

Leony wrote:
> [...]

Hvordan fjerner jeg den?

/Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-05-03 19:30

"M.S.R." <no-spam-msr@@mail.dk> skrev :

>Hvordan fjerner jeg den?

Bør være i tilføj/fjern programmer.
--
Knud

Fra : M.S.R.

Dato : 27-05-03 19:37

Knud Gert Ellentoft wrote:
> Bør være i tilføj/fjern programmer.

Jeg kan også godt se den, men der er ikke nogen rediger/fjern knap!

/Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-05-03 21:54

"M.S.R." <no-spam-msr@@mail.dk> skrev :

>Jeg kan også godt se den, men der er ikke nogen rediger/fjern knap!

Nu har jeg ikke den opdatering, men ved dem jeg har er den der,
når man klikker på opdateringen, så det lyder mærkeligt.

Ellers kig i din windowsmappe, der må så være en uninstall der.
Husk at du skal kunne se skjulte filer og mapper.
--
Knud

Fra : Madsen

Dato : 27-05-03 21:37

M.S.R. skrev:

> Jeg kan også godt se den, men der er ikke nogen rediger/fjern knap!

Så gå ned i Start > Kør og skriv:
%windir%\$ntuninstallq811493$\spuninst\spuninst.exe /u /z

Madsen.

Fra : M.S.R.

Dato : 28-05-03 17:58

Madsen wrote:
> Så gå ned i Start > Kør og skriv:
> %windir%\$ntuninstallq811493$\spuninst\spuninst.exe /u /z

Madsen - jeg takker mange gange.

/Morten