Funny cats :)
Fra : Signe

Dato : 27-05-03 14:49

Hejsa alle!!!

Fik lige dette link på icq..og måtte bare dele det med jer....

Ved ikke om den har været her før...men hvis den har så er den så sjov
at man godt kan grine af den igen...synes jeg :)

http://www.phj.at/funnycats.wmv

Knus og potedask fra
Signe

Fra : Niels Peter

Dato : 27-05-03 15:03

Signe wrote:
> [...]
>
> Ved ikke om den har været her før...men hvis den har så er den så sjov
> at man godt kan grine af den igen...synes jeg :)

Hi hi, jo, den har lige været her, men du har ret i at den tåler
adskillige gensyn ... )

Niels Peter

Fra : Ann *DagensDyr.dk*

Dato : 27-05-03 15:27

"Signe" <kandispigenFJERNDETTE@tumling.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved ikke om den har været her før...men hvis den har så er den så sjov
> at man godt kan grine af den igen...synes jeg :)

Hej Signe.

Den er bare pragtfuld !!
Min 4 årige søn hulkede af grin

Linket skal helt sikkert på min side imorgen, så tak for det

Venlig Hilsen

Ann Jensen

www.dagensdyr.dk - Dit kæledyr på nettet !
www.dagensdyr.dk/kaninhytten - nusseglade niner til salg

Fra : Fuerzzz

Dato : 27-05-03 18:42

hej er der nogen der har flere af den slags? jeg syns bare de er sååå søde-
selvom jeg er en han og der tilsyneladende er flest tøser herinde ;)

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 27-05-03 22:22

"Fuer" <migogliva4everbestfriends@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej er der nogen der har flere af den slags? jeg syns bare de er sååå
søde-
> selvom jeg er en han og der tilsyneladende er flest tøser herinde ;)

Nu er det måske ikke helt i samme boldgade, men jeg har selv en svaghed for
den her: http://www.hesteskelet.dk/kat/
Jeg er flad af grin hver gang jeg kører den og alle kattene hader den som
pesten - hvilket jo egentlig i sig selv også er morsomt.
Den har været inde og vende herinde flere gange, med flere forskellige
adresser, jeg kan kun sige en ting - husk lyden )

Hilsen Tina (der lige har lagt ovenstående link på den hjemmeside hun sidder
og bygger op offline) og Gizmo, Freya og Devi (der er glade for at jeg har
lukket pågældende browser-vindue igen).