Skærme
Fijala 3554
Kan ikke finde 13-14" tft
Fra : Stef

Dato : 27-05-03 13:47

Hej

Kan det virkeligt passe man ikke kan få 13-14" tft skærme nogen steder, jeg
står og skal bruge en så lille skærm som muligt til et projekt.

Stef

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-05-03 15:24

Stef wrote:
> Hej
>
> Kan det virkeligt passe man ikke kan få 13-14" tft skærme nogen steder, jeg
> står og skal bruge en så lille skærm som muligt til et projekt.

Har du prøvet en bilhandel?
Man kan da få nogle små 7" skærme til DVD-afspillere i biler. Mon ikke
de kan sættes til en PC med en eller anden converter?

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 27-05-03 17:58

> Har du prøvet en bilhandel?
> Man kan da få nogle små 7" skærme til DVD-afspillere i biler. Mon ikke
> de kan sættes til en PC med en eller anden converter?

Tjoo men de er også ret dyre, specielt når jeg ikke er sikker på det virker.

Stef