Den unge Dorthe Damsgaard
Fra : Thomas

Dato : 27-05-03 13:42

Jeg har hørt, at den unge Dorthe Damsgaard fra Brønshøj var med i en
statistrolle i Bille August-filmen "Zappa".

Er der nogen, der ved, hvor i filmen hun er at se?

VH

Thomas

Fra : Søren Blom

Dato : 27-05-03 14:30

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev
> Jeg har hørt, at den unge Dorthe Damsgaard fra Brønshøj var med i en
> statistrolle i Bille August-filmen "Zappa".

I følge IMDB.com, så har hun ikke været med i Zappa.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 27-05-03 15:10

> I følge IMDB.com, så har hun ikke været med i Zappa.

Erm, nu *plejer* statister jo heller ikke at være krediterede!

--
Jens Thomsen

"You can't really dust for vomit."

Fra : christian

Dato : 27-05-03 23:35

Jeg mener også at Bruce Willies har en bi-rolle i filmen Blade 2

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 28-05-03 07:16

> Jeg mener også at Bruce Willies har en bi-rolle i filmen Blade 2

Ja, men hvad med Bruce Willis? :)

Fra : Thomas

Dato : 28-05-03 13:49

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> wrote in message news:<bb1k7d$n1g$1@sunsite.dk>...

> Ja, men hvad med Bruce Willis? :)

Ved I noget om Dorthe Damsgaard?

VH

Thomas

Fra : Lars Roediger

Dato : 28-05-03 21:29

> Ved I noget om Dorthe Damsgaard?

Ja, hun er en klynke-rynke, der en gang i mellem dukker op i diverse
tv-udsendelser...

Fra : Thomas

Dato : 29-05-03 18:57

> Ja, hun er en klynke-rynke, der en gang i mellem dukker op i diverse
> tv-udsendelser...

Det er rigtigt, men hvor i "Zappa" er hun at se? Det er spørgsmålet.

VH

Thomas