Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nøgenbilleder af dansk balletdanser
Fra : Thomas

Dato : 27-05-03 13:18

Jeg søger en bog af en - vistnok - engelsk fotograf, hvor der skulle
være nogle kunstneriske nøgenfoto af balletdanserinden Mette Bødtcher.

Jeg så engang nogle af billederne på en stand for AIDS-Fondet på
Roskilde-Festivalen, men jeg har aldrig kunnet finde bogen.

Mon der er nogle der kan hjælpe?

VH

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 07-06-03 14:48

> [...]
>
> Jeg så engang nogle af billederne på en stand for AIDS-Fondet på
> Roskilde-Festivalen, men jeg har aldrig kunnet finde bogen.

En venlig sjæl har mailet følgende til mig:

"Bogen hedder "Krop i Erobret Rum" og er fotograferet af den danske
fotografJohn R. Johnsen. Den er udgivet på Forlaget Per Kofod A/S,
1994, ISBN87-90136-13-6"

Så mangler jeg bare at få fat i et eksemplar af bogen.

VH

Thomas

Fra : jo

Dato : 07-06-03 16:00

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 1994, ISBN87-90136-13-6"
>
> Så mangler jeg bare at få fat i et eksemplar af bogen.

hvorfor prøver du ikke på www.bibliotek.dk her har du mulighed for at søge
på samtlige biblioteker i landet.Så skal du nok finde bogen
jesper