Bill Gates bag ny Matrix film!
Fra : Per

Dato : 27-05-03 12:09

Jeg har hørt at Bill Gates vil lave en ny Matrix film. Titlen bliver vist
The Matrix Rebooted.
Ved ikke om det passer dog, men det lyder da vildt!

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 27-05-03 13:13

> Jeg har hørt at Bill Gates vil lave en ny Matrix film. Titlen bliver vist
> The Matrix Rebooted.
> Ved ikke om det passer dog, men det lyder da vildt!

Det lyder som en muteret version af at Microsoft ejer The Matrix, fordi de
ejer Fasa som laver et rollespil hvor cyberspace bliver kaldt The Matrix.

Jakob

Fra : Peter Brodersen

Dato : 27-05-03 21:27

On Tue, 27 May 2003 13:09:29 +0200, "Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk>
wrote:

>Jeg har hørt at Bill Gates vil lave en ny Matrix film. Titlen bliver vist
>The Matrix Rebooted.
>Ved ikke om det passer dog, men det lyder da vildt!

Now you've done it!

1. Når Neo flyver rundt inde i The Matrix, er han så wireless?

2. Will Smith var oprindeligt tænkt til at spille Neo i Matrix. Mon
han blev wire't og fundet for let?

3. Da de byggede et par kilometer motorvej for at lave bilstunts, hvor
folk skulle flyve rundt på, ku' man da sige, at de lavede wire-bejde?

(jeg tør ikke at finde på flere)

--
- Peter Brodersen

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 27-05-03 21:43

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> wrote in message

> Now you've done it!

SNIIIIIIP!!!! (et par -Ahem!- hæderlige forsøg)

> (jeg tør ikke at finde på flere)

Tak!!!

--
Med Venlig Hilsen

Morten Holberg Nielsen
-In an interstellar buuuuuurst im baaack to save the uuuuuniiveeerseeeeee!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-05-03 21:37

Per escribió / skrev

Reposter: http://www.matrix-xp.com/index2.php?page=downloads&lang=eng

Fra : Per

Dato : 28-05-03 08:24

> Per escribió / skrev

> Reposter: http://www.matrix-xp.com/index2.php?page=downloads&lang=eng

Ja?

Fra : PerX ...

Dato : 30-05-03 16:26

In article <3ed4641c$0$83049$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk says...

> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse

> Ja?

Det er den forfilms parodi to tyske brødre lavede, om Matrix som et XP
system....