CBB startpakke, købt i fakta
Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 11:39

Hejsa.

Ville lige høre om andre har købt en CBB startpakke i fakta til 40kr.?
Jeg har nemlig fået en startpakke fra CBB af min storebror. Den blev købt i
går, og vejledningen blev fuldt.

Simkort i tlf, indtast pukkode, indtast ny pinkode, bekræft ny pinkode.
Her står den så bare og søger efter net.

Vi ringede så til CBB og fik at vide at der var kø på cirka 500minutter. Kl
var cirka 13:00. Før simkortet blev aktiveret fra deres central. Tlf'en
behøvede ikke at være tændt fik jeg at vide.

Kl 19:15 ringede jeg igen og fik at vide at køen cirka var på 600minutter.

Nu vil jeg ikke ringe igen, da jeg ikke tror på den 'kø'historie.

Hvordan ved deres system at mit simkort blev købt igår kl 12:30 og står nu i
kø som 'nummer det og det?'. Hvis det er fordi at deres central opfangede
mit nummer cirka kl 12:45 da jeg tændte tlf, hvorfor virker det ikke med det
samme så?

Jeg har også registreret mig på deres hjemmeside, dette skulle dog ikke være
nødvendigt før kortet vil virke.

Nogen der har samme problemer, eller en forklaring?
Kø-historien virker ret ulogisk i mine øjne. Kun hvis de har solgt
5millioner simkort igår, ja så kan jeg forstå det.

Mvh
FB

Fra : Christian Poulsen

Dato : 27-05-03 12:36

> Kø-historien virker ret ulogisk i mine øjne. Kun hvis de har solgt
> 5millioner simkort igår, ja så kan jeg forstå det.

De har uden tvivl solgt mange igår. Husk på at CBB havde købt sig massiv
reklameplads i Metro Express. Den har uden tvivl givet meget.

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 21:56

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote in message

> De har uden tvivl solgt mange igår. Husk på at CBB havde købt sig massiv
> reklameplads i Metro Express. Den har uden tvivl givet meget.

Ja ok. Jeg venter lige til i morgen, så er det 2 døgn siden jeg fik kortet.

mvh
FB
--
Vil du have billigt ADSL?
Tjeck www.Tele2adsl.dk - Det er dælme billig

Fra : Christian Poulsen

Dato : 27-05-03 23:45

> Ja ok. Jeg venter lige til i morgen, så er det 2 døgn siden jeg fik
> kortet.

Og som det er ligeledes er nævnt andensteds i tråden, så skaber så
mange nye aktiveringer kø i HLR'en.

Men kan se du nu kan få direkte hjælp fra CBB Mobil :)

Du er da velkommen til lige at poste hvad problemet så var. Så kan vi
andre evt. undgå netop det problem hvis vi vælger CBB næste gang.

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-03 09:25

> Du er da velkommen til lige at poste hvad problemet så var. Så kan vi
> andre evt. undgå netop det problem hvis vi vælger CBB næste gang.

Det var Søren der var så flink at aktiverer mit kort, tak til ham.

Mvh
FB

Fra : Fischer

Dato : 28-05-03 10:33

> De har uden tvivl solgt mange igår. Husk på at CBB havde
> købt sig massiv reklameplads i Metro Express. Den har
> uden tvivl givet meget.

Ja, reklamens magt er stor.
"Langt under halv pris" => 25 kr. taletid koster nu kun 40 kr. Øh?

*Fischer

Fra : Johnny

Dato : 27-05-03 16:55

FB wrote:
> Nogen der har samme problemer, eller en forklaring?
> Kø-historien virker ret ulogisk i mine øjne. Kun hvis de har solgt
> 5millioner simkort igår, ja så kan jeg forstå det.

Nu kender jeg ikke så meget til CBB, men de har vel forskellige
nummerserier lissom alle andre selskaber. Og du kan være så uheldig, at
der er kø på oprettelserne i en HLR serie. Dette er ikke unormalt. Den
slags sker og så kan der let gå optil 48 timer før den er oprettet.
Tålmodighed er en dyd...

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 19:50

"Johnny" <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> wrote in message
> [...]
> der er kø på oprettelserne i en HLR serie. Dette er ikke unormalt. Den
> slags sker og så kan der let gå optil 48 timer før den er oprettet.

Hej Johnny. Tak for dit svar.
Hvordan fungere det? Har CBB nu også registeret at jeg simkortet er købt og
skal aktiveres?
Den søger jo bare efter net, men den har måske fortalt centralen, at den
skal aktiveres?

mvh
FB

Fra : Søren -CBB Mobil

Dato : 27-05-03 22:59

Hej FB

Hvis du sender mig en E-mail med dit nummer, så skal jeg se på det med det samme.

Med venlig hilsen

Søren E.
CBB Mobil

Fra : Dennis Enøe

Dato : 27-05-03 23:32

"Søren -CBB Mobil" <se@cbb.dk> wrote in message
> Søren E.
> CBB Mobil

Fedt at se CBB herinde, håber at vi kan se jeg noget mere, sådan
at det ikke kun er os Telmore kunder der har den fordel

Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-03 03:08

"Søren -CBB Mobil" <se@cbb.dk> wrote in message
> Hej FB
>
> Hvis du sender mig en E-mail med dit nummer, så skal jeg se på det med det
samme.

You got mail
Tak for det. (Regner dog ikke med du kigger på det med det samme her kl 4 om
morgenen, hehe)

Mvh
FB