Jensine Mikkelsen Jepsen, født Kyed
Fra : Per Kristensen

Dato : 25-05-03 18:52

Hejsa

Jeg er nybegynder i dette her, men håber at der måske er nogen der kan
hjælpe.

Min far er adoptivbarn, og jeg ved kun følgende om hans rigtige mors navn:

Jensine Mikkelsen Jepsen, født Kyed, født 24 marts 1896 I Grejsdalen og at
hun ver tekstilarbejder.

Skulle jeg mon være så heldig at nogen i denne gruppe ved mere.

Per Kristensen

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 25-05-03 20:40

"Per Kristensen" <cottex@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jensine Mikkelsen Jepsen, født Kyed, født 24 marts 1896 I Grejsdalen og at

Har du været på landsarkivet og set adoptionssagen?
Ellers er det vist der, du skal henvende dig.

Hvis han rigtige mor er ugift på fødselstidspunktet, vil der
også være en faderskabssag, og så kan du være så heldig,
at du også kan finde den rigtige fars navn.

Mvh.Bodil.

Fra : Jette Pedersen

Dato : 25-05-03 22:42

Der bor stadig en del med navnet Kyed i Vejle - og enkelte i Grejsdalen.
Prøv på www.krak.dk - måske kan nogle af dem hjælpe dig.
Ellers er der nok ingen anden vej end at tage turen til landsarkivet i
Viborg. Når du kender hendes fødselsdag, kan du i kirkebogen finde hendes
forældre. Har du set kirkebogen for din fars dåb?

mvh
Jette Pedersen