Hvad er det de hedder?
Fra : Angelbo

Dato : 25-05-03 00:44

Hej

På et tidspunkt var der noget her i gruppen om folk, man finder langt fra
det sted, de ellers hører til. Jeg kan desværre ikke huske, hvad det er man
kalder dem, er der nogen, der kan hjælpe? Der var også noget om en eller
anden liste, hvor der kunne sendes ind til, hvis man fandt sådan nogle
mennesker. Er der nogen, der ved, hvor denne liste kan findes?

Med venlig hilsen
Lisbeth

--
www.angelbo.net

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 25-05-03 01:05

er denne her ???

Liste over "Strays - Lejlighedsfund

http://www.genealogi.dk/straylist.htm

Sinceramente / Bien à vous / Seu sincerely

Tom Stryhn
stryhn@email.dk

http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/
last update / sidst opdateret 23.05.2003

Besøg også:
http://www32.brinkster.com/sognetraef/
og
http://www33.brinkster.com/digitalekilder/

Checked by Norton anti-virus system

Fra : Kurt Hansen

Dato : 25-05-03 07:09

Sun, 25 May 2003 02:05:00 +0200, skrev Tom Stryhn Sr.:

>er denne her ???
>
>Liste over "Strays - Lejlighedsfund
>
>på
>
>http://www.genealogi.dk/straylist.htm

Ja, men læg mærke til at den seneste opdatering er foretaget
17.03.2002. Jeg har ved flere lejligheder rykket Elsebeth Paikin, men
det har ikke hjulpet noget.

Den 14.01.2003 havde jeg et indlæg om sagen og skrev bl.a.:

"Jeg finder projektet nyttigt og væsentligt - især hvis der kommer
mange data - og synes det burde ligge på DIS-Danmark's hjemmeside. Og
lad mig så foregribe Lars Jørgen Helbos spørgsmål om hvorvidt jeg vil
påtage mig opgaven som redaktør: Ja!"

Meget vand er løbet i åen siden da, og p.t. har jeg ikke tid til at
påtage mig opgaven.

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Angelbo

Dato : 26-05-03 09:56

"Tom Stryhn Sr." <stryhn@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüßen
> Sinceramente / Bien à vous / Seu sincerely

Hej igen

Tak for svaret. Ja, det var lige præcis den, jeg mente. Ærgeligt, at den
ikke bliver opdateret, men det er jo nok et stort arbejde. Det ville ellers
lette lidt, hvis man kunne søge der, hvis man var fuldstændig i vildrede,
hvor man skulle finde nogen.

Venlig hilsen
Lisbeth