mms via egen internet
Fra : Mette og René

Dato : 26-05-03 16:20

Halløj

Måsker det ikke den rigtige gruppe.....MEN

Hvordan sender man et billede fra f.eks outlook til mobilfonen.
Jeg har modtaget et billede fra en mobil, og sendte så et billede tilbage
via samme adr. som jeg modtog, men det virker ikke.
Måske jeg skal finde et prg?

--
http://rskjaer.subnet.dk/Fister.htm
www.golf2.dk

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 26-05-03 18:27

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har modtaget et billede fra en mobil, og sendte så et billede tilbage
> via samme adr. som jeg modtog, men det virker ikke.

Jeg tror, at i hvert fald orange kommer til at understøtte det sådan, som du
beskriver det. Men det er vist et stykke ude i fremtiden endnu.

Indtil da kan du hente billeder (og ringetoner og java-programmer) ned til
din telefon ved at uploade det til e·uploader på www.eaid.dk/mobil

Det er dog ikke helt samme princip, men det er gratis og simpelt at bruge :)
Du skal blot have wap på telefonen

-Peter

--
www.eaid.dk - Gratis IT-hjælp til ALLE

Fra : Mette og René

Dato : 26-05-03 18:31

> [...]
> din telefon ved at uploade det til e·uploader på www.eaid.dk/mobil
>
> Det er dog ikke helt samme princip, men det er gratis og simpelt at bruge

Hm, det var en skam, så skal man jo have en mobil for at sende mms