Kabel til Siemens s55
Fra : Brian Schelde

Dato : 26-05-03 11:03

Hej

Nogen der ved hvor man kan købe et kabel til en S55?

Man kan vel købe et originalt, men er det ikke meget dyrt?

Kan man overhovedet få et uoriginalt, findes det?

På forhånd tak.

Fra : JMo.

Dato : 26-05-03 11:14

Telmore sælger det originale til 299,- på www.shopmore.dk

Fra : Brian Schelde

Dato : 26-05-03 11:59

"JMo." <ns_sf009@mohr.cx> wrote in message
> Telmore sælger det originale til 299,- på www.shopmore.dk
Glemte at sige at det skal være til seriel, man kan så vidt jeg ved ikke
opdatere softwaren i telefonen med et USB kabel, desværre.

Fra : Lestat

Dato : 26-05-03 13:37

> Glemte at sige at det skal være til seriel, man kan så vidt jeg ved ikke
> opdatere softwaren i telefonen med et USB kabel, desværre.

Prøv http://www.mobilkabler.dk/shop/ du skal bare vælge det til C55, det er
det samme og til COM porten