Blå lys i en 5210 ???
Fra : Lasse

Dato : 26-05-03 10:02

Kan det lade sig gøre at få blå lys i en 5210?

MVH
Lasse

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 26-05-03 15:05

Lasse's utterance expressed in

> Kan det lade sig gøre at få blå lys i en 5210?

tjaa du skal bare kunne bruge en loddekolbe og så skifte
lysdioderne. Det kræver lidt fingernemhed (SMD..) men kan
da sagtens lade sig gøre - men garantien ryger sig jo nok
en tur skal du huske!

Jeg vil tro Brinck eller thansen har sådan nogen på lager.

Hilsner!
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Allan Knudsen

Dato : 26-05-03 20:52

> Lasse's utterance expressed in

Ja det kan det godt, jeg har selv gjort det, tastaturet bliver fint blåt,
men displayet får en lidt løjerlig farve.

--
www.sim-city.dk - Remote unlock af Nokia Mobiltelefoner via E-mail.

<--Montering af farvede dioder.-->

<-==FJERN 1234 FRA E-MAIL ADR.==->