Besked ikke afleveret??
Fra : Nicky Precht

Dato : 25-05-03 01:39

Jeg har to kammerater, der har telmore.
Den ene kan jeg fint skrive sms'er med.
Den anden har jeg problemer med. Jeg afsender beskeden, hvorefter jeg får
besked om at meddelsen ikke er afleveret til telefonen.
Det kan jeg gøre 1-9 gange, før den bliver afleveret.
Det samme gælder opkald til telefonen. jeg kan prøve mange gange før
opkaldet går igennem.
Min telefon siger at den forbinder og afbryder opkaldet uden nogen
fejlbesked eller noget som helst.
Han kan, derimod, sagtens ringe til mig og sende beskeder.
Jeg har Sonofon og bruger en Sony Ericsson T200, men problemet opstod
allerede mens jeg havde en Ericsson T20. Jeg mener dog ikke at problemet er
knyttet til telefonen.
Han har en Ericsson T65 og bruger, som sagt, Telmore.

Jeg håber at nogen kan hjælpe.

/Nicky

Fra : Leif Bonde

Dato : 25-05-03 13:05

Har samme problem med telmore

mvh

Fra : Tommy Fer

Dato : 25-05-03 14:45

> [...]
er
> knyttet til telefonen.
> Han har en Ericsson T65 og bruger, som sagt, Telmore.

Har oplevet det fra et sonofon erhvervs abo. til et orange taletidsnummer...

mvh Tommy Fer

Fra : Peter Larsen

Dato : 26-05-03 13:25

Kan husker jeg har haft det sms problem med de ikke kunne komme frem med
noget orange taletids også.
Fandt ud af det virkede, hvis jeg ikke lavede svar til.
men istedet gik ind og oprettede en helt ny besked og så valgte telefonnr i
telebogen istedet.
Ved ikke om det hjælper i dit tilfælde, men du kan da prøve.

Mvh
Peter Larsen

Fra : Christian Poulsen

Dato : 26-05-03 14:20

> Fandt ud af det virkede, hvis jeg ikke lavede svar til. men istedet gik
> ind og oprettede en helt ny besked og så valgte telefonnr i telebogen
> istedet. Ved ikke om det hjælper i dit tilfælde, men du kan da prøve.

Det problem opstår hvis afsender har valgt 'svar via egen beskedcentral'.
Hvis han har det, så er det ikke altid at det vil virke. Jeg har aldrig
helt forstået hvad den funktion skulle gøre godt for, men har fået fortalt
at den er udviklet så man betaler for modtagerens SMS-besked retur. Altså
så at ham der besvar beskeden bliver holdt omkostningsfri.

Any1:
(Hvordan er det nu man patcher sin OE så den ikke skriver "Sv:"?)

Fra : Nicky Precht

Dato : 31-05-03 00:47

> [...]
> telebogen istedet.
> Ved ikke om det hjælper i dit tilfælde, men du kan da prøve.

Det opstår også når jeg sender en ny besked...

/Nicky