SW fejl eller?
Fra : MiRaCuLiX

Dato : 24-05-03 22:42

Hej,

Min N6610 er begyndt at blinke i displayet.. det er ligesom om lyset slukker
i et microsekund.. er der nogen der har oplevet det samme?? er det bare SW
fejl, eller en løs forbindelse..?

MVH

Kasper

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 25-05-03 09:22

"MiRaCuLiX" <Kalle2@FJERN_DETTE_mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Min N6610 er begyndt at blinke i displayet.. det er ligesom om lyset
slukker
> i et microsekund.. er der nogen der har oplevet det samme?? er det bare SW
> fejl, eller en løs forbindelse..?

Min gør det også, så jeg vil meget gerne vide hvad problemet er hvis nogle
ved det...

/ Jonas

Fra : Thomas Borgen

Dato : 25-05-03 15:04

min også men kun når jeg spiller på den...

Hilsen Thomas