fortrydelsesfrist
Fra : Georg

Dato : 24-05-03 18:36

Jeg har i denne uge uge været i en TDC butik, for at få mit mobilnr.
porteret fra Orange til TDC. Hvis jeg nu kan få Oranges "særtilbud" kan jeg
så fortryde min nummerflytning, eller er "toget kørt"? Jeg har givet TDC
fuldmagt til at foretage det nødvendige...

Georg

Fra : Anders [4200\)

Dato : 24-05-03 20:03

Hvis jeg nu kan få Oranges "særtilbud"

Og det er?!?

Fra : Maze

Dato : 24-05-03 22:24

Anders [4200) wrote:
> Hvis jeg nu kan få Oranges "særtilbud"
>
> Og det er?!?

Læs bare et par timer tilbage i NG..

--
/Maze

- Der findes 10 slags mennesker. Dem, der kan læse binært, og dem, der
ikke kan...

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..

Fra : Jens S

Dato : 25-05-03 09:38

"Maze" <wmazemanXXX@stofanet.dk> wrote in message

> - Der findes 10 slags mennesker. Dem, der kan læse binært, og dem, der
> ikke kan...

Hvem er så den sidste gruppe mennesker?

Jens

Fra : Fischer

Dato : 25-05-03 11:06

> Hvem er så den sidste gruppe mennesker?

LOL!
Der er jo kun de 10 slags - dem der kan og dem der ikke kan .....

*Fischer

Fra : Flemming Joensson

Dato : 25-05-03 13:26

"Jens S" <jensss2@hotmail.com> wrote in

> Hvem er så den sidste gruppe mennesker?

Det ved jeg ikke, der er jo kun 10, men du hører tydeligvis til gruppe
10 siden du spørger om gruppe 11 :)

Flemming

Fra : Georg

Dato : 25-05-03 04:30