P800 R2D softw hvor ?
Fra : KGB

Dato : 23-05-03 21:37

Hvor får jeg hurtigt smidt R2D soft i min tlf. på Sjælland / S-Sverige

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 24-05-03 00:32

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> skrev

> Hvor får jeg hurtigt smidt R2D soft i min tlf. på Sjælland / S-Sverige

Hovedbanegården....TeleService.

Btw...nyeste er R2F.

//haa

Fra : KGB

Dato : 24-05-03 08:00

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse
> "KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> skrev

> Hovedbanegården....TeleService.
>
> Btw...nyeste er R2F.

Er der ikke andre steder ?? Jeg har været der 6-7 gange, men de har aldrig
lige tid når jeg kommer, og sidst kom jeg til at give dem en sviner.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Nuggi

Dato : 24-05-03 08:01

Hej

Teleservice i Tåstrup

kig evt. på www.teleservice.com

Nuggi

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 24-05-03 08:06

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> skrev

> Er der ikke andre steder ?? Jeg har været der 6-7 gange, men de har aldrig
> lige tid når jeg kommer, og sidst kom jeg til at give dem en sviner.

Stakkels mennesker - passer bare deres arbejde.
Kunder er de største idioter....uanset arbejdsplads

Jeg plejer at aflevere min om formiddagen og så afhente den om
eftermiddagen.
I mellemtiden bruger jeg så min gamle fon, som kun bruges til dette formål.

//haa

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 26-05-03 14:38

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote in message

Findes der et site over versionsændrigner?

/Lars

Fra : KGB

Dato : 26-05-03 14:52

"Lars Bo Wassini" <MitFornavn@MitEfternavn.dk> skrev i en meddelelse

> "KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote in message

> Findes der et site over versionsændrigner?

Gad jeg også godt at se