Multiplayer spil til 3650
Fra : Ebbe

Dato : 23-05-03 14:35

Er der ikke nogen spil man kan spille mand over f.eks. bluetooth? Jeg
ved at man kan i snake, men er der andre?

Ebbe

Fra : Ebbe

Dato : 26-05-03 08:31

Ebbe wrote:
> Er der ikke nogen spil man kan spille mand over f.eks. bluetooth? Jeg
> ved at man kan i snake, men er der andre?

Jeg skev vist lidt forkert... Jeg vil bare have multiplayer spil

Nå, jeg har selv fundet nogle nu: Geopod og vist MGS Karting

Nogen der kender andre?

Fra : Lars Strange

Dato : 27-05-03 11:03

"Ebbe" <ebbe@skummerDOTcom> skrev i en meddelelse
> Ebbe wrote:

> Jeg skev vist lidt forkert... Jeg vil bare have multiplayer spil
> Nå, jeg har selv fundet nogle nu: Geopod og vist MGS Karting
> Nogen der kender andre?

Der er vistnok et af spillene -snake? - fra Nokia hvor man også kan spille
to. Ellers kan du prøve at hente de seneste spil fra Nokia fra
http://www.nokia.com/nokia/0,5184,5371,00.html - her er iøvrigt også en
opdatering af videooptageren, så den nu kan optage lyd.

Jeg har også læst at Space Impact til N7650 skulle virke på en N3650 (og
være for 2 personer) men har har ikke selv prøvet..
http://www.nokia.com/cda1/0,1080,2019,00.html

/Lars

Fra : Ebbe

Dato : 27-05-03 16:25

Lars Strange wrote:
> [...]
> http://www.nokia.com/nokia/0,5184,5371,00.html - her er iøvrigt også en
> opdatering af videooptageren, så den nu kan optage lyd.
Jeg kan så anbefale HipCam, for der kan man optage med lyd, indstille
kvaliteten, og optage i meget længere tid! :))

> Jeg har også læst at Space Impact til N7650 skulle virke på en N3650 (og
> være for 2 personer) men har har ikke selv prøvet..
> http://www.nokia.com/cda1/0,1080,2019,00.html
Tak for linket

Ebbe