Sammenligning af telefoner
Fra : Brian Schelde

Dato : 23-05-03 09:24

Hej

Findes der nogen sider hvor man kan sammenligne specifikation for
forskellige telefoner.

Jeg skal have mig en ny telefon og har førhen kun haft Nokia, men efter de
er begyndt at have så mange software fejl så ed jeg snart ikke mere.

Krav til telefonen er:
- Lille
- Farveskærm
- Polyfoniske ringetoner
- Kalender

Hvilke telefoner vil i anbefale som ligner Nokia 6100 og 6610/7210 mht.
specifikationer.

Fra : Søren C

Dato : 23-05-03 09:50

"Brian Schelde" <br_sc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> - Polyfoniske ringetoner
> - Kalender
>
> Hvilke telefoner vil i anbefale som ligner Nokia 6100 og 6610/7210 mht.

http://www.esato.com/phones/

Der kan du også få en sammenligning på størrelsen....

Venligst

Fra : Brian Schelde

Dato : 23-05-03 10:32

"Søren C" <master.clio@12move.dk> wrote in message
> http://www.esato.com/phones/
>
> Der kan du også få en sammenligning på størrelsen....
Tak for linket, jeg har nu sammenlignet de fleste af telefonerne de har og
er kommet frem til at en Siemens S55 nok er bedst for mig.
Hvordan er den, fungerer den som den skal, er det et problem med de nederste
taster de er lidt små i det?

Fra : Axel

Dato : 23-05-03 11:48

On Fri, 23 May 2003 11:31:43 +0200, "Brian Schelde"
<br_sc@hotmail.com> wrote:

> [...]
>er kommet frem til at en Siemens S55 nok er bedst for mig.
>Hvordan er den, fungerer den som den skal, er det et problem med de nederste

hej
har en s55
er meget godt tilfreds med, det er en super telefon og så vejer den
kun 80 gram
den kan det hele ,og er mere stabil end nokia
en herlig lille sag
man vænner sig lyn hurtigt til tasterne også de nederste
ps. har snart prøvet alle mobil telefoner og s55 høre til blandt de
bedste
mvh
Axel
Horsens