Hvordan sendes Operatørlogo gratis ??
Fra : Uhreskov

Dato : 22-05-03 21:48

Hejsa !!

Jeg har lige et kort spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med ??

I "Gamle" dage med 56k modem, kunne man sende operatørlogo gratis via
programmet SmartSMS, til venners mobiltelefoner.

Er det muligt at gøre det stadigt ? (Via Bredbånd)
Har prøvet med SmartSMS, men uden held :(

Håber at der findes en "Free" løsning

Mvh.
Uhreskov.

E-mail: uhreskov@mail.dk
Rigtige mænd laver ikke backup.... De græder meget !!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-05-03 22:04

Uhreskov skrev:

>I "Gamle" dage med 56k modem, kunne man sende operatørlogo gratis via
>programmet SmartSMS, til venners mobiltelefoner.

TDC har ændret det nummer man skulle ringe op til til et 900-nummer,
dvs. et overtakseret nummer. I "gamle" dage, var det nu ikke gratis,
du betalte alm. telefontakst.

>Er det muligt at gøre det stadigt ? (Via Bredbånd)

Ikke umiddelbart.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : Jimmy

Dato : 22-05-03 22:58

> TDC har ændret det nummer man skulle ringe op til til et 900-nummer,
> dvs. et overtakseret nummer. I "gamle" dage, var det nu ikke gratis,
> du betalte alm. telefontakst.

Kan man ikke ringe op til en anden SMSC og sende det derfra?
Eller skal man ringe til den udbyder, som nummeret tilhører?

Mvh
Jimmy

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-05-03 23:10

Jimmy skrev:

>Kan man ikke ringe op til en anden SMSC og sende det derfra?

Der er så vidt jeg ved ikke andre (åbne) numre du kan benytte i
Danmark.

>Eller skal man ringe til den udbyder, som nummeret tilhører?

Nej.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Th Frydensberg

Dato : 22-05-03 22:10

Uhreskov wrote:

> [...]
> programmet SmartSMS, til venners mobiltelefoner.
>
> Er det muligt at gøre det stadigt ? (Via Bredbånd)
> Har prøvet med SmartSMS, men uden held :(

Du kan godt med Smart SMS via modem ..
men det bruger et andet nummer nu.
Tele DK har skiftet deres SMSC nr. til 90131201.
Prisen er lidt over 2 kr. i min.
evt. brug det tyske nummer der ligger i programmet.
/th

Fra : Uhreskov

Dato : 22-05-03 22:38

Hejsa igen

Tak for jeres svar Th Frydensberg & Lasse Hedegaard...

Havde håbet lidt på at jeg kunne "Fixe" det uden modem, men hvis det er den
eneste løsning??
Så må jeg rode lidt med det

Tak igen.
Uhreskov.