Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til scanning
Fra : Søren Vissing Strasz~

Dato : 27-05-03 09:07

Er der nogen der mod betaling i kontanter eller rødvin, kan scanne 32
agfa scala dias (s/h dias) for mig og brænde dem på en cd? det behøver
ikke nødvendigvis at være i super høj opløsning, bare nok til at blive
printet på 13*18 papir.

Jeg bor i Århus

m.v.h.

Søren

Fra : emj

Dato : 27-05-03 09:28

On 27 May 2003 01:07:28 -0700, gateway@straszek.dk (Søren Vissing
Straszek) wrote:

>Er der nogen der mod betaling i kontanter eller rødvin, kan scanne 32
>agfa scala dias (s/h dias) for mig og brænde dem på en cd?

Prøv den lokale fotohandler.
Hilsen emj
--
http://www.enterpol.1go.dk/guest.php
Prøv et gæstelogin gratis i 14 dage

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 27-05-03 11:14

Jeg tror at grunden til at søren spørger her, er at få det gjort billigt,
ved ikk lige hvad det koster hos en fotohandler, men der er det ihvertfald
dyrere end lidt rødvin.

MVH
Michael