Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon S10 .. hvor meget????
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 27-05-03 09:07

Hejsa!

Dette er ikke et salg:) men... jeg står nu med et canon s10 digital camera,
med oplader, og 2 store genopladelige batteri, samt manual...
hvor meget kan man tage for sådan et???... Som nypris kostede den
6500,- kr, men det er den vist ikke værd mere;)... max. opløsningen
er 1600 x 1200... Jeg kan ikke finde nogen steder hvor de sælger den mere..

men hvor meget tror i?

mvh jan

Fra : max

Dato : 27-05-03 09:16

> [...]
> 6500,- kr, men det er den vist ikke værd mere;)... max. opløsningen
> er 1600 x 1200... Jeg kan ikke finde nogen steder hvor de sælger den mere..

Hey Jan,
Det kan de svare på i dk.marked.privat.foto..
-max-

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-05-03 09:18

"Jan Tovgaard" <jto@egdatainform.dk> wrote in message
> [...]
> 6500,- kr, men det er den vist ikke værd mere;)... max. opløsningen
> er 1600 x 1200... Jeg kan ikke finde nogen steder hvor de sælger den

Nypriser fundet i dag d. 27/5-03:

Canon, PowerShot S10 Typisk pris: kr 5.980

Bingo Ama´r 100 kr 4.679,00
Bingo Frederiksberg kr 4.679,00
Bingo Foto 2Rødovre kr 4.679,00
Bingo FotoKøbenhavn NV kr 4.679,00
Bingo Frederiksberg kr 4.679,00
Multimedia World kr 4.779,00
ComputercityGlostrup kr 4.999,00
R H DATABording kr 5.068,75
A-PhotoKøbenhavn N kr 5.295,00
Japan PhotoKøbenhavn Ø kr 5.998,00
Japan PhotoKøbenhavn S kr 5.998,00
photo teamAalborg kr 5.998,00
Japan PhotoAalborg kr 5.998,00
Japan PhotoHjørring kr 5.998,00
Japan PhotoÅrhus C kr 5.998,00
photo teamBrabrand kr 5.998,00

Jeg er overrasket over at s10'eren stadig holder en så høj pris, men mine
forældre har et, så jeg kender det. Det er et rigtigt rigtigt godt digital
kamera.

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.

Fra : ct

Dato : 27-05-03 09:47

> Nypriser fundet i dag d. 27/5-03:
>
> Canon, PowerShot S10 Typisk pris: kr 5.980

Du er tosset... Et S50 der er lysår bedre koster omkring 4500,-

S10 udgik for år tilbage, lige efter den første Boer-krig.

claus

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-05-03 09:53

"ct" <no@way.se> wrote in message

> Du er tosset... Et S50 der er lysår bedre koster omkring 4500,-

Det er ikke mig der er tosset, det er vel dem der sælger det til de priser.
Eller måske køberne.

> S10 udgik for år tilbage, lige efter den første Boer-krig.

De er åbentbart stadig til salg.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 27-05-03 10:02

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message

> "ct" <no@way.se> wrote in message

> Det er ikke mig der er tosset, det er vel dem der sælger det til de
> [...]

Prøv at ringe rundt til de forhandlere, der stadig lister det til de vilde
priser. 99 % vil sikkert svare at de ikke har haft modellen længe - og at de
opdaterer deres hjemmesider med nyheder - UDEN at luse ud i udgåede
modeller.
Det kan dog også være EDBpriser, der er synderen - det ser jo altid godt ud,
når du får rigtigt mange hits på dine søgninger.

Desværre er EDBpriser, Pricerunner o.l. behæftet med een stor fejl: de
lister kun priser fra forretninger der vil betale for ydelsen. Du kan
sagtens surfe dig til væsentligt bedre priser hos "uafhængige" forhandlere.

Ideen var jo fin, da Wheeler startede op. Men da var der jo osse tale om en
privatmands egen indsats - siden gik der penge i det. Og tilliden er fra min
side gået tabt - jeg anser dem kun for villedende !

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....

Fra : *Gavtyven*

Dato : 27-05-03 09:26

Kik her
http://search.ebay.de/search/search.dll?MfcISAPICommand=GetResult&query=s10&categoryid=&ebaytag1code=77&ht=1&st=2&category2=27817&SortProperty=MetaEndSort&shortcut=4&from=R2&catref=C3

Fra : J@N

Dato : 27-05-03 10:42

> [...]
> 6500,- kr, men det er den vist ikke værd mere;)... max. opløsningen
> er 1600 x 1200... Jeg kan ikke finde nogen steder hvor de sælger den

Nej, den sælges ikke mere, den kom på gaden efterår '99, er for længst gået
ud af produktion og siden afløst af nye modeller 5-10 gange.

> men hvor meget tror i?

Kr. 1.500 +/- 500,-

mvh
Jan

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-05-03 09:44

"J@N" <itjfSLETDETTE@ofir.dk> wrote in message
> [...]
gået
> ud af produktion og siden afløst af nye modeller 5-10 gange.

Jeg vil gerne give 1500 for det.