Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilken ALT-I-ÈN kortlæser ?
Fra : Per Paulsen

Dato : 26-05-03 20:53

Hvilken ALT-I-ÈN kortlæser kan i anbefale.
Den skal kunne læse følgende korttyper:
1) Compact Flash.
2) Smart Media.
3) xD-Picture Card.

Tilslutningstype skal være USB 1.1 eller 2.0.

--
Venlig hilsen:
Per Paulsen - Roager.

Fra : *gavtyven*

Dato : 26-05-03 21:29

Se www.netto.dk 169kr sælges fra imorgen

Fra : insideout

Dato : 26-05-03 21:41

"*gavtyven*" <trads@pcFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Se www.netto.dk 169kr sælges fra imorgen

Ja det er meget godt men det bliver svært at stoppe et xD-Picture Card i den
uden en CF adapter

--
Med Venlig Hilsen
Henrik Bruun-Petersen

Fra : Per Paulsen

Dato : 26-05-03 21:43

"insideout" <insideout@chicks.dk> skrev:

> Ja det er meget godt men det bliver svært at stoppe et xD-Picture Card i
den
> uden en CF adapter

Hvad mon sådan en adapter koster?

--
Venlig hilsen:
Per Paulsen - Roager.

Fra : insideout

Dato : 26-05-03 21:50

> Hvad mon sådan en adapter koster?

Jeg ved det ikke, jeg har kun læst om den i forbindelse med mine forældres
køb af et Olympus digi cam. som bruger xD-Picture Card.

Faktisk tror jeg ikke at det er kommet endnu.

--
Med Venlig Hilsen
Henrik Bruun-Petersen

Fra : dk

Dato : 26-05-03 22:04

"insideout" <insideout@chicks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> køb af et Olympus digi cam. som bruger xD-Picture Card.
>
> Faktisk tror jeg ikke at det er kommet endnu.

Se denne link
Den kan dog ikke læse Compact Flash

http://www.photoshop.dk/product.asp?pid=30100511

MVH. Jesper Olsen

Fra : ©® Spectrus ®©

Dato : 26-05-03 23:03

dk wrote:
> Se denne link
> Den kan dog ikke læse Compact Flash
>
> http://www.photoshop.dk/product.asp?pid=30100511

Nej, den kan jeg heller ikke bruge. :-/

--
Best Regards: ©® Spectrus ®©
Hushjælp søges snarest muligt:

Fra : Per Paulsen

Dato : 26-05-03 21:41

"*gavtyven*" <trads@pcFJERN.dk> skrev:
> Se www.netto.dk 169kr sælges fra imorgen

Den kan IKKE læse xD-Picture Cards.

--
Venlig hilsen:
Per Paulsen - Roager.

Fra : Lars [8210]

Dato : 27-05-03 00:20

Per Paulsen wrote:
> [...]
> 2) Smart Media.
> 3) xD-Picture Card.
>
> Tilslutningstype skal være USB 1.1 eller 2.0.

Hvad med den som på Netto's reklame - nævnt her den
25.05.03 kl 10.17 af gert Philipsen

http://www.minreklame.dk/link.php?id=1-27-1716-300-642

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : ©® Spectrus ®©

Dato : 27-05-03 00:36

Lars [8210] wrote:
> Hvad med den som på Netto's reklame - nævnt her den
> 25.05.03 kl 10.17 af gert Philipsen

Jvnf. tidligere indlæg, så kan denne ikke læse xD-Picture Cards,
ellers et godt tilbud.
Jeg tror jeg vil rumstere ind til den lokale fotoshop idag, i håbet
om at finde en 7i1 Flash-RAM-læser/skriver.

Fra : Lars

Dato : 27-05-03 01:17

"©® Spectrus ®©" <rasmusardahlnielsen@REMOVEget2net.dk> skrev i en
meddelelse news:3ed2a4c5$0$13229$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> Jeg tror jeg vil rumstere ind til den lokale fotoshop idag, i håbet
> om at finde en 7i1 Flash-RAM-læser/skriver.

Jeg har sådan en fidus som du søger.
Den har kun 2 slots men da den ene er en PCMIA (PC Card Adapter) som også
bruges i vid udstrækning på blærbare PC'er, så kan den acceptere alt hvad en
sådan fætter kan converte til og det er vist stort set alt.

Kortlæseren jeg her taler om er produceret af Lexar og har efternavnet
Combo.

Her er et link:
http://www.epinions.com/pr-Memory_Card_Readers_Lexar_Universal_Memory_USB_Ad
apter_RW007_001

Hilsen
Lars

Fra : Lars [8210]

Dato : 27-05-03 15:01

©® Spectrus ®© wrote:

> [...]
> Jeg tror jeg vil rumstere ind til den lokale fotoshop
idag, i håbet
> om at finde en 7i1 Flash-RAM-læser/skriver.

OK
I Metro kataloget 30 maj til og med 11 juni 2003 side 13 (
se evt www.metro.dk )
Mr. Platininum 9 i 1 kortlæser incl. XD-kort - 239 kr. +
Moms

Fra : Felix

Dato : 27-05-03 02:19

On Mon, 26 May 2003 21:52:48 +0200, Per Paulsen wrote:

> [...]
>2) Smart Media.
>3) xD-Picture Card.
>
>Tilslutningstype skal være USB 1.1 eller 2.0.

Hvad med at købe 2 læsere/skrivere ?

f.eks. http://www.photoshop.dk/product.asp?pid=30100511 til kr.
400,- xD Picture Card og Smart Media Card - Læse / Skrive

Og så Netto's til kr. 160,- til *alle* andre end xD.
Her medfølger et forlængerkabel så det er uproblematisk at flytte
stikket mellem de to enheder, hvis du er inderskud for USB-porte.

Så skulle dit behov være dækket i de næste par måneder for kr.
560,- pp.

m. v. h.

Fra : Jonas Levring

Dato : 27-05-03 08:43

Hvorfor køber du ikke ne Mr. Platinium 9i1 kortlæser ?

Den kan også læse XD-kort, og så koster den kun 298,75 incl moms i Metro.

Jeg kan godt se det er lidt et problem hvis du ikke har et kort, og heller
ikke kender nogen der har et kort til Metro, men den må da for pokker også
kunne købes et andet sted til samme pris.

/Jonas Levring

Fra : ©® Spectrus ®©

Dato : 27-05-03 08:53

Jonas Levring wrote:
> Hvorfor køber du ikke ne Mr. Platinium 9i1 kortlæser ?
>
> Den kan også læse XD-kort, og så koster den kun 298,75 incl moms i
> Metro.

Jeg har søgt med google og på edbpriser uden held.
Er der nogen der har mere info?
Eller evt. et andet mærke. Jeg vil nok ikke slippe 4-500,- for
sådan en læser.

--
Best Regards: ©® Spectrus ®©

Fra : Jonas Levring

Dato : 27-05-03 09:25

Jeg kan ikke komme med en forklaring på hvorfor den ikke er at finde nogen
steder - jeg ved bare at jeg lige i dag har fået et Metro katalog ind af
døren, hvori det står - tilbudet er dog ikke sat på deres hjemmeside endnu..
sikkert fordi det først er gældende fra 30 Maj til 11 Juni

/Jonas Levring

Fra : Jonas Levring

Dato : 27-05-03 09:38

Nååh - helt væk var den nu ikke.. men jeg giver dig ret i at den var svær at
finde :)

http://gidana.dk/default.aspx?shopDept0=6&passedLogin=1&showProduct=91846324
8 (det er producenten)

prøv at skriv til dem og hør ad hvor du kan købe den. Hvis du får svar, så
giv lige lyd.

/Jonas Levring

Fra : ©® Spectrus ®©

Dato : 30-05-03 11:24

Nu har jeg bestildt en ? i 1 USB 2.0 kortlæser hos min
lokale Fotograf. Jeg vender tilbage med en samlet vurdering
senere.
Gidana Mr. Platinium ville ikke oplyse andet, end at nogen
nok ville få Mr. Platinum 9i1 læseren på deres sortiment.
IT-butikken ville ikke sige andet, end jeg skulle holde øje
med deres hjemmeside. Lidt dårlig service IMO.

--
Best Regards: ©® Spectrus ®©