Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Har du en Sigma 28-70 f/2.8 EX DF til Cano~
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 26-05-03 15:31

Jeg overvejer nemlig at købe et sådant objektiv til mit Canon EOS D30 og leder
pt. efter en person som til gengæld for en flaske vin vil lade mig prøve
objektivet på mit kamera. (Jeg vil købe i Tyskland og min moral står ikke til
at gå ned i en fotobutik og spille interesseret - og man skal også være heldig
hvis de gider bruge 5 minutter på een

Derfor vil jeg høre dig om jeg kunne lokke dig til at afsætte en halv times
tid, hvor jeg kunne kigge forbi og prøve objektivet til gengæld for en flaske
vin og evt. en afprøvning af mine objektiver hvis det skulle have nogen
interesse. Jeg kan oplyse at jeg bor i København men at jeg intet har imod at
køre mod nord eller syd på Sjælland for at kigge forbi.

Kontakt mig venligst pr. nedenstående e-mail.

På forhånd tak!

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
http://www.darling.dk

Fra : Peter Andersen

Dato : 26-05-03 18:58

Kenneth Darling Soerensen wrote:
> [...]
> at kigge forbi.
>
> Kontakt mig venligst pr. nedenstående e-mail.

Jeg har skrevet en mail til dig.

--
Vh. Peter Andersen

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 27-05-03 16:15

Kenneth Darling Soerensen <dont@sp.am> wrote in

Tak til Alex og Peter for deres tilkendegivelser om at prøve Sigma 24-70 f/2.8
EX - jeg har sendt e-mail til jer!