Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digital kameraer og mobil telefoner
Fra : Jørgen Skov Nielsen

Dato : 26-05-03 13:38

Hej med jer alle
Jeg har set, at der i nokia 7250 er et digital kamera, det fremgår desvære
ikke, hvor mange milioner pixels, det går op i, er der nogle af jer der ved
det.
Mange hilsner fra
Jørgen
hjemmeside:
www.noeyes.dk

Fra : Vega

Dato : 26-05-03 13:47

Sikkert 0.6 Mpixels.

Mvh. Vega.

Fra : Anders pedersen

Dato : 26-05-03 14:22

Mon, 26 May 2003 14:47:21 +0200, Vega <liladomo@tdcadsl.dk> skrev:

> Sikkert 0.6 Mpixels.

I en anden model af nokia er det 640*480 pixel
Mon den opløsning der bliver bedre med tiden.

Anders

Fra : Vega

Dato : 26-05-03 15:04

"Anders pedersen" <leif-pedersen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
newsrpr7evsn28lkx8@news.stofanet.dk...

> I en anden model af nokia er det 640*480 pixel
> Mon den opløsning der bliver bedre med tiden.

Jep, der er et 1Mpixels (1024x768) på vej fra Sharp
http://www.pcworld.dk//edbpriser.asp?Mode=2&ArticleID=4288

Mvh. Vega.

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 26-05-03 15:21

Vega <liladomo@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> newsrpr7evsn28lkx8@news.stofanet.dk...

> Jep, der er et 1Mpixels (1024x768) på vej fra Sharp

1024x768 giver mig nu nærmere 0,8Mpixel .. er det normalt at
producenterne "overdriver" lidt?

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Sune Kjærgård

Dato : 26-05-03 13:53

> [...]
> ikke, hvor mange milioner pixels, det går op i, er der nogle af jer der
Det ved jeg ikke, men det kan umuligt være særlig mange. Hvis fu skal bruge
en mobil, så køb en mobil, og hvis du skal bruge et digicam så køb et
digicam.
For det der sidder i telefonen er med garanti noget bras, udfra et
fotomæssigt synspunkt.

Sune

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 26-05-03 14:02

"Jørgen Skov Nielsen" <jsn@tdcadsl.dk> wrote in news:3ed20ab8$0$97258
> [...]

> ikke, hvor mange milioner pixels, det går op i, er der nogle af jer der ved

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=nokia+7250
+camera+pixels

0.1 megapixel

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
http://www.darling.dk

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 26-05-03 14:19

http://www.threegmobile.net/gallery/nokia2003/nokia7250-eng.html

The camera is on the back, it can taje CIF quality, around 352 x 288 pixels
photos (= 0,101376 Mpixel)

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Th Frydensberg

Dato : 26-05-03 16:34

"Jørgen Skov Nielsen" wrote:
link til nogle billeder

Password'et til "Photoserver" er "geheim"... - Cheers /
TheHooligan

http://www.the7650.com/7650home.htm

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 26-05-03 20:21

> [...]
> ikke, hvor mange milioner pixels, det går op i, er der nogle af jer der

"Millioner" pixels er mildest talt en overdrivelse ! Du får xxx gange bedre
billeder fra de billigeste analoge engangskameraer !
Min bror havde den mobil. Og havde skal tages bogstaveligt; efter den havde
besøgt Nokia fabrikken for en ombygning + opdagtering var det stadig ikke
muligt at bruge et head-set på den. Personen, du taler med, kan nemlig stort
set ikke høre dig, da head-settet brummer værre end Chewbacca !
Så det røg retur til forhandleren - så må Nokia finde andre beta-testere til
deres nye modeller..
Hvor længe vil folk være med til det ?
Jesper

GS500E når vejret spiller -